Bh-str....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2008

Honningblomst

Chritinap skriver:

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

Kunne godt tænke mig at høre hviklen str. bh I bruger og også om I vejer for meget (da det jo gør brysterne en del større..) og ikke mindst om I er glade for den str.I har??

Jeg skal jo have lavet det brystløft og overvejer om der skal lidt fylde i også, synes de ser så små ud, men det er nok fordi de er lange-griner- er bare bange for de bliver meget mindre.
Jeg bruger 75 e/f.

Knus Eva.

det bliver de ikke.. de vil føles og se mindre ud i starten men det er kun huden der forsvinder ikke fylden....

60.png....

Jeg bruger en D-skål ....

Knus Pia.

Er det rigtigt... bare lidt mærkeligt på en eller anden måde, at skulle sige farvel til det man er vant til... men jeg glæder mig meget.
Hvor hurtigt fik du tid efter forundersøgelsen?
Jeg har nemlig fået styr på det med at være sygemeldt, så nu skal det bare gøres så snart de har tid derinde...

Knus..

Jeg fik en tid præcis en uge efter undersøgelsen, det var rigtig dejligt. Så var der ikke så lang tid til spekulationer
Men det bliver da bare super spændende.
(har du overvejet hvor meget der skal i, eller er det kun løft?)
Jeg bruger en 70/75 F.
Og passer fint til min vægt, mæske lidt i overkanten - men fandt jeg jo først ud af bagefter

Knus

Tak for svar, søde...
Er meget i tvivl om jeg overhoved skal have noget i...er en 75 e/f lige nu, så ved ikke rigtigt...det ville jeg på en måde være rart at slippe for at have noget kunstigt i og på den anden side skal de jo også være flotte, når nu jeg betaler så meget for dem.
Så ved ikke helt hvordan og hvorledes...skal til samtale d.27....
Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2008

Zuzet

Hejsa

Sikke heldige i alle sammen er

Mine er kun 75A og jeg ville rigtig gerne have noget mere, men har ikke råd og tør heller ikke få dem lavet større. Så her er der ikke noget der kan hænge selv efter at have ammet 5 børn til de var 6-12 mrd.

Når jeg ammer kan de lige snige sig op på en lille b skål

Jeg vejer 66 kg og er 174 og ville gerne smide 4-6 kg

Hilsen

Lotte

Anmeld

18. oktober 2008

Kvindemin

Eva skriver:

Chritinap skriver:

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

Kunne godt tænke mig at høre hviklen str. bh I bruger og også om I vejer for meget (da det jo gør brysterne en del større..) og ikke mindst om I er glade for den str.I har??

Jeg skal jo have lavet det brystløft og overvejer om der skal lidt fylde i også, synes de ser så små ud, men det er nok fordi de er lange-griner- er bare bange for de bliver meget mindre.
Jeg bruger 75 e/f.

Knus Eva.

det bliver de ikke.. de vil føles og se mindre ud i starten men det er kun huden der forsvinder ikke fylden....

60.png....

Jeg bruger en D-skål ....

Knus Pia.

Er det rigtigt... bare lidt mærkeligt på en eller anden måde, at skulle sige farvel til det man er vant til... men jeg glæder mig meget.
Hvor hurtigt fik du tid efter forundersøgelsen?
Jeg har nemlig fået styr på det med at være sygemeldt, så nu skal det bare gøres så snart de har tid derinde...

Knus..

Jeg fik en tid præcis en uge efter undersøgelsen, det var rigtig dejligt. Så var der ikke så lang tid til spekulationer
Men det bliver da bare super spændende.
(har du overvejet hvor meget der skal i, eller er det kun løft?)
Jeg bruger en 70/75 F.
Og passer fint til min vægt, mæske lidt i overkanten - men fandt jeg jo først ud af bagefter

Knus

Tak for svar, søde...
Er meget i tvivl om jeg overhoved skal have noget i...er en 75 e/f lige nu, så ved ikke rigtigt...det ville jeg på en måde være rart at slippe for at have noget kunstigt i og på den anden side skal de jo også være flotte, når nu jeg betaler så meget for dem.
Så ved ikke helt hvordan og hvorledes...skal til samtale d.27....
Knus..

Forstår dig godt.
For du har jo en god str. nu.
Men det må du jo se hvad han siger til 60.png
Held og lykke i hvert fald.

Anmeld

18. oktober 2008

pusling30

Tja.. jeg er en str 75B, har fået mere fylde for efter jeg havde ammet den 3 søn var jeg en 70A, efter graviditeterne var jeg 80C/D..

Jeg er godt tilfreds med mine bryster da der ikke er spor efter at have ammet, de ligner ski stadig et par ungpige bryster HaHa

Anmeld

18. oktober 2008

Heidi B

Jeg bruger 80H, brugte 80F før jeg blev gravid... Håber på at komme tilbage til 80F, og alle mine gamle fede bh´er.

Heidi

Anmeld

19. oktober 2008

Heidi.

85E

Det er hvad jeg bruger.. Ville sikkert falde en størrelse hvis jeg tabte mig!

Anmeld

19. oktober 2008

Lulle25

Jeg bruger 70 H og vejer 54 kg når jeg ikke er gravid. Nu er jeg i 13. uge og vejer 55 kg så det går stille op med vægten og øv men sådan er det jo bare og være gravid.
Louise

Anmeld

19. oktober 2008

1977

Profilbillede for 1977
Jeg bruger en 80 D/E og har lidt for meget på sidebenene Men sjovt nok at min skål ikke ændret sig. Hverken under graviditet eller da jeg var tynd. Jeg har hele tide skulle bruge en D/E skål. Men omkredsen har selvfølgelig ændret sig, og så passer det jo igen med skålen

Anmeld

19. oktober 2008

miver

Alt for lille 75-80 b ( og jeg ved fra andre gange når jeg har tabt mig de bliver mindre ) Øv
ville gerne på et tidspunkt have lavet den lidt større evt. en pæn c -skål

Anmeld

19. oktober 2008

pipsen

Jeg bruger en 80E pt.. men hmm skal have købt nogle større, da de vokser (er gravid). Før jeg blev gravid brugte jeg 75B, så der er sket en masse. Men kunne nu bedre lide mine gamle små bryster, hvor jeg ikke behøvede bh altid. Overvejer faktisk også at få lavet noget ved dem, når sidste baby er kommet ud til os 60.png

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.