Bh-str....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.195 visninger
20 svar
0 synes godt om
18. oktober 2008

Honningblomst

Kunne godt tænke mig at høre hviklen str. bh I bruger og også om I vejer for meget (da det jo gør brysterne en del større..) og ikke mindst om I er glade for den str.I har??

Jeg skal jo have lavet det brystløft og overvejer om der skal lidt fylde i også, synes de ser så små ud, men det er nok fordi de er lange-griner- er bare bange for de bliver meget mindre.
Jeg bruger 75 e/f.

Knus Eva.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Kunne godt tænke mig at høre hviklen str. bh I bruger og også om I vejer for meget (da det jo gør brysterne en del større..) og ikke mindst om I er glade for den str.I har??

Jeg skal jo have lavet det brystløft og overvejer om der skal lidt fylde i også, synes de ser så små ud, men det er nok fordi de er lange-griner- er bare bange for de bliver meget mindre.
Jeg bruger 75 e/f.

Knus Eva.

det bliver de ikke.. de vil føles og se mindre ud i starten men det er kun huden der forsvinder ikke fylden....

60.png....

Jeg bruger en D-skål ....

Knus Pia.

Anmeld

18. oktober 2008

Honningblomst

PiaR skriver:

Eva skriver:

Jeg bruger 75 e/f.

Knus Eva.

det bliver de ikke.. de vil føles og se mindre ud i starten men det er kun huden der forsvinder ikke fylden....

60.png....

Knus Pia.

Er det rigtigt... bare lidt mærkeligt på en eller anden måde, at skulle sige farvel til det man er vant til... men jeg glæder mig meget.
Hvor hurtigt fik du tid efter forundersøgelsen?
Jeg har nemlig fået styr på det med at være sygemeldt, så nu skal det bare gøres så snart de har tid derinde...

Knus..

Anmeld

18. oktober 2008

Kloster

Hej.
Jeg bruger 70D. Men det er meget svært at få i alm butikker, så jeg må ofte op i en 75D.
Min vægt er tilpas. Vejer ca 51 kg, men mine bryster hænger også en smule.
Jeg kunne også godt tænke mig et brystløft, men først, når jeg er helt sikker på, jeg aldrig får et barn mere. Så den grænse har jeg ikke nået endnu

Kloster

Anmeld

18. oktober 2008

SaNiNa

enden jeg blev gravid brugte jeg 75-C nu bruger jeg 75-D

Og ja syntes da jeg vejer for meget er gåret lidt i stå med vejningen så ved slet ikke hvad jeg vejer pt... men holder stadig den sund kur...

Anmeld

18. oktober 2008

Christinahr

Mine bh str før jeg blev gravid 1. gang og var normalvægtig var ca 75 d-e. Inden jeg blev gravid denne gang med ca ti kilo for meget var de en 80 e.

Nu har jeg ingen ide om hvad de er, men de er delme blevet store, det er såååå vildt. Håber ikke de vokser mere når mælken rigtig løber til for så skal ejg vist også have sådan et løft

Er det rent kostmetisk du får det lavet eller? Jeg har i et år overvejet at få mine reduceret når ejg re færdig med at lave børn da jeg synes de tunger for meget i ryggen...

Anmeld

18. oktober 2008

fam.4xc

bruger D skål her, men ved det er pga vægten for da jeg havde tabt mig sad de rigtig pænt i en C skål

Anmeld

18. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

Jeg bruger 75 e/f.

Knus Eva.

60.png....

Knus Pia.

Er det rigtigt... bare lidt mærkeligt på en eller anden måde, at skulle sige farvel til det man er vant til... men jeg glæder mig meget.
Jeg har nemlig fået styr på det med at være sygemeldt, så nu skal det bare gøres så snart de har tid derinde...

Knus..

Tro mig det er super mærkeligt og man når også flere gange at få kolde fødder lige op til og som vi også har talt om er man bare så bange for hvordan det ender med at se ud... - Som du ved var det jo et kæmpe chok for mig...

Kunne næsten selv vælge min tid... - mener der gik 10-14 dage fra samtalen til jeg skulle have det lavet - men det var kun fordi det skulle passe med Jims 3 ugers ferie...

Knus og kram fra Pia.

Anmeld

18. oktober 2008

lonemus

fam.4xc skriver:

bruger D skål her, men ved det er pga vægten for da jeg havde tabt mig sad de rigtig pænt i en C skål

Man skulle tro jeg havde skrevet indlægget, for det er nøjagtig det samme her. Så jeg hopper med på din vågn 60.png

Lone

Anmeld

18. oktober 2008

Kvindemin

Eva skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

Jeg bruger 75 e/f.

Knus Eva.

60.png....

Knus Pia.

Knus..

Jeg fik en tid præcis en uge efter undersøgelsen, det var rigtig dejligt. Så var der ikke så lang tid til spekulationer
Men det bliver da bare super spændende.
(har du overvejet hvor meget der skal i, eller er det kun løft?)
Jeg bruger en 70/75 F.
Og passer fint til min vægt, mæske lidt i overkanten - men fandt jeg jo først ud af bagefter

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.