Er du tilfreds med din vægt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. oktober 2008

Zuzet

Hejsa

Jeg syntes på sin vis ikke jeg vejer for meget, er 174 og vejer 66 men vil gerne smide 4-6 kg da de sidder lige på maven så jeg ligner en der er kronisk gravid.

Så hvis de havde sat sig andre steder var det ikke sikkert jeg ville tabe mig.

Hilsen

Lotte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2008

miver

Er heller ikke tilfreds ,håber på min motivation snart kommer igen så jeg kan få smidt det sidste ,jeg har smidt 10 kg men mangler ca 5-7 kg før jeg tror jeg er tilfreds

Anmeld

18. oktober 2008

twinboys

For meget slut prut

Anmeld

18. oktober 2008

Mette-Marie

Er tilfreds. Vejer ca. 56-57 kg/177 cm høj. Vejede 59 før jeg blev gravid med Oskar

Anmeld

18. oktober 2008

ekzunz

Jeg vejer for meget. Jeg ændrede min kost i foråret og tabte 6-7 kg. Så kom sommeren med lækre is, ferier og andet, og jeg tog 1 kg. på igen.
Jeg har holdt fast i nogle af de gode vaner, men aften-chokoladen er desværre fundet frem igen

Anmeld

18. oktober 2008

ekzunz

Jeg vejer for meget. Jeg ændrede min kost i foråret og tabte 6-7 kg. Så kom sommeren med lækre is, ferier og andet, og jeg tog 1 kg. på igen.
Jeg har holdt fast i nogle af de gode vaner, men aften-chokoladen er desværre fundet frem igen

Anmeld

18. oktober 2008

ekzunz

Anmeld

18. oktober 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Synes også jeg vejer for meget, i hvert fald er min mave for stor (og jeg er ikke gravid, selvom det godt kunne se sådan ud).

Vejer 65 kg og vil gerne ned på mellem 60 og 62, så ikke så meget jeg skal tabe. Synes bare det er nogle seje kilo.

Rikke.

Anmeld

18. oktober 2008

petersmor

Alt for meget......2 dage efter jeg havde født manglede jeg 300 g for at veje det samme som inden graviditeten.............NU mangler jeg 10 kg.......... Argh, hvad gik der galt

Anmeld

18. oktober 2008

Honningblomst

Tak for alle svar og egentlig er det lidt uhyggeligt så mange der ikke er gade for deres vægt...jeg tror simpelthen ikke på det er et udtryk for at der er så mange overvægtige herinde...tænker at vi kvinder har alt for svært ved at være tilfreds.
Knus Eva..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.