Er du tilfreds med din vægt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Jeg vejer:

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

2.186 visninger
30 svar
0 synes godt om
18. oktober 2008

Honningblomst

Synes der er så mange der ikke vil skrive sin vægt osv, så ville lige lave en lille afstemning...gad vide om os kvinder er alt for kritiske???

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. oktober 2008

Pia.

Nej desværre ikke tilfreds med min vægt... vil gerne tabe 10 kilo...

Anmeld

18. oktober 2008

orchidee30

Før jeg blev gravid havde jeg tabt 17 kg. - mangler stadig ca. 10 kg for at være nede på min idealvægt 63 kg, så den kamp er jeg jeg igang med nu.

Jeg skriver gerne vægten - 74 kg.....

Malene

Anmeld

18. oktober 2008

Bamseboet :D

heller ikke tilfreds, vil og burde faktisk tabe ca 20 kg ... men det er bare lige det med at tage sig sammen... Det er jeg ikke så go til, desværre ..

Anmeld

18. oktober 2008

Kloster

Jeg er tilfreds med min vægt, men har også tabt mig 13 kg i år. Det var hvad jeg gerne ville. Så jeg er tilfreds nu..

Kloster

Anmeld

18. oktober 2008

ditte0512

hej har måttet sætte kryds i for meget men skal lige føde før jeg skal tabe mig, jeg har taget ca 20 kg på under graviditeten og vejede ca 10 for meget før jeg blev gravid, så der er da lidt at arbejde med, men det ser jeg nærmest bare frem til med spænding, glæder mig til at gå nogle ture med barnevognen og bestemt også til jeg kan danse igen, hvilket jeg har gjort 2-3 gange i ugen før, men ved også at tiden måske bliver knap.

I forhold til kosten har jeg så småt lagt den om i løbet af de sidste par uger, så den også bliver bedre ellers må jeg indrømme der er gledet meget chokolade ned de sidste måneder
Knuz Ditte

Anmeld

18. oktober 2008

SaNiNa

Ja jeg bliver nok aldrig tilfreds... efter jeg holde op med at ride flere gange om dagen kom kg rigtig hurtig...

Nu træner jeg ikke så meget som enden jeg blev gravide pga smeter og blødningen... men når jeg har født går jeg i gang igen... håber stadig jeg kan tabe mig under graviditeten bare ved at spise rigtig...

Anmeld

18. oktober 2008

Christinahr

Jeg er sur over de ti kilo der er for meget fra sidste graviditet. Nu er jeg gravid igen og med bækkenløøsning hjælper det desværre ikke på vægten - men regner med jeg er en af dem der ammer dem af denne gang

Anmeld

18. oktober 2008

fam.4xc

Jeg tabte mig en hel del lige inden jeg mødte Claes... var i et skod forhold og fik bare blod på tanden på at nu sku det være - trænede 4 gange om ugen, step og bike og fulgte en kostplan, og det gik faktisk slag i slag uden at være surt, det var fedt at ku se og mærke forskellen på mig selv og jeg blev proppet med selvtillid - sikkert også derfor jeg mødte Claes selvom jeg stadig var gift
Nå men så skete der jo så det der tit sker når man hygger i et forhold... vi tog begge lidt på og droppede træningen for vi ville jo hellere bruge tiden sammen og efter mine 2 graviditeter røg det hele ligesom på igen. Jeg ved jeg KAN, jeg skal bare igang, og håber det hjælper mig at starte arbejde igen, hvor jeg ik mindst får bevæget mig en del mere end nu men også overholder de måltider man bør - for det er tit det der smutter mens jeg går hjemme...
Jeg kan godt savne træningen - elskede at steppe og tog sgu gerne 2 timer i træk! - men jeg kan ik rigtig finde tiden til det. Jeg har forsøgt at starte op, men synes ik det er nær så fedt længere, vil hellere være sammen med ungerne og Claes når det nu er den tid på dagen hvor alle er samlet...

Anmeld

18. oktober 2008

lonemus

Langt fra tilfreds.....er ked af det hver eneste dag....mangler bare lige den sidste portion motivation......nok bare et kæmpe spark!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.