Jeg tabte mig en hel del lige inden jeg mødte Claes... var i et skod forhold og fik bare blod på tanden på at nu sku det være - trænede 4 gange om ugen, step og bike og fulgte en kostplan, og det gik faktisk slag i slag uden at være surt, det var fedt at ku se og mærke forskellen på mig selv og jeg blev proppet med selvtillid - sikkert også derfor jeg mødte Claes selvom jeg stadig var gift

Nå men så skete der jo så det der tit sker når man hygger i et forhold... vi tog begge lidt på og droppede træningen for vi ville jo hellere bruge tiden sammen

og efter mine 2 graviditeter røg det hele ligesom på igen. Jeg ved jeg KAN, jeg skal bare igang, og håber det hjælper mig at starte arbejde igen, hvor jeg ik mindst får bevæget mig en del mere end nu men også overholder de måltider man bør - for det er tit det der smutter mens jeg går hjemme...
Jeg kan godt savne træningen - elskede at steppe og tog sgu gerne 2 timer i træk! - men jeg kan ik rigtig finde tiden til det. Jeg har forsøgt at starte op, men synes ik det er nær så fedt længere, vil hellere være sammen med ungerne og Claes når det nu er den tid på dagen hvor alle er samlet...
Anmeld