utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

twinboys

mortilj skriver:

så elsker han mig nok ikke, for vi er tæt på at gå fra hinanden fordi han ikke kan blive ved med at være tålmodig, på trods af at jeg allerede første gang jeg mødte ham, fortalte hvad jeg havde været udsat for, og hvordan jeg var på grund af det..

Undskyld men er han så værd at samle på

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

HopinWishin

der er ingen der rigtig svarer på det hun har spurgt om i debatten

Jeg opdagede en kæreste havde kysset med en anden, ved at jeg læste det i et brev hun (hende han havde kysset med) havde skrevet til en vi begge kendte. Jeg sad faktisk og læste brevet sammen med min daværende kæreste, og blev så chokkeret at jeg bare gik ned og lavede morgenmad... og så først et halvt år efter da vi gik fra hinanden, spurgte jeg ham om det var rigtigt det der stod i brevet - hvilket det var.

Total underlig reaktion fra min side..

Sidenhen har jeg desværre selv været nogle af mine kærester utro....

Anmeld

28. marts 2011

An&Jo

twinboys skriver:

Undskyld men er han så værd at samle på

nopes, og derfor er jeg også ved at finde ud af hvilke muligheder jeg har angående flytning..

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

mortilj skriver:

nopes, og derfor er jeg også ved at finde ud af hvilke muligheder jeg har angående flytning..

Held og lykke søde

Anmeld

28. marts 2011

An&Jo

twinboys skriver:

Held og lykke søde

tak..

Håber bare kommunen vil hjælpe lidt, for er studerende, så indskuddet er ikke så nemt at finde bare lige fra den ene dag til den anden..

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

mortilj skriver:

tak..

Håber bare kommunen vil hjælpe lidt, for er studerende, så indskuddet er ikke så nemt at finde bare lige fra den ene dag til den anden..

Spørg man kan jo kun risikere at få et naj

Anmeld

28. marts 2011

An&Jo

twinboys skriver:

Spørg man kan jo kun risikere at få et naj

jamen det er jo det.. Men har jo en lille dreng, så er ret sikker på at de gerne vil hjælpe mig..

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

mortilj skriver:

jamen det er jo det.. Men har jo en lille dreng, så er ret sikker på at de gerne vil hjælpe mig..

Tror jeg også

Anmeld

28. marts 2011

Vingummien

En af mine kærester var det så tydelig at se når han løj, så der var det nemt at se.

Den anden der havde jeg bare så stærk en følelse at jeg spurgte nogle gange, og så måtte han jo indrømme det. Og det var på en ferie i udlandet det var sket. VEd ikke hvordan jeg fik følelesen, for var ikke med, men kunne bare mærke der var sket noget da han var væk

Anmeld

28. marts 2011

Sabina

mortilj skriver:

tak, men der er ikke så meget at gøre..

Jeg har prøvet professionel hjælp, men det virker ikke for mig.. forsøger at arbejde mig væk fra, og jeg er 110% ærlig overfor min kæreste om hvordan jeg har det, for ellers fungerer det slet ikke.. Han har været meget tålmodig med mig, men det bliver han nok ikke ved med at være..

Puha jeg går igennem det samme som dig.

Pga. utroskab i et tidligere forhold, har jeg haft svært ved at stole på min kæreste. Han er også meget tålmodig, og han ved det tager tid.

Men jeg har også sagt jeg ikke kan love jeg kommer til at stole på ham, men jeg gør mit yderste for at prøve. Jeg fortæller ham også alt, ellers ville det heller ikke fungere. Men vi er nu meget forelskede. Jeg er bare ikke god til det jalousi -men i det mindste vidste han det fra starten af forholdet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.