utroskab

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
19 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

Anonym trådstarter

der er mange debatter om utroskab..

og mange der har oplevet det..

tænkte så: hvordan så jeres mænd ud i ansiget til at i kunne regne ud det var sandt den følels i gik med?

hvordan fik du mistanke til det ?

fortæl fortæl, mænd er næsten enes jo ..

så det kunne jo være andre kvinder kunne bruge jeres kenskab til det slags respekt løse ting.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

twinboys

Anonym skriver:

tænkte så: hvordan så jeres mænd ud i ansiget til at i kunne regne ud det var sandt den følels i gik med?

så det kunne jo være andre kvinder kunne bruge jeres kenskab til det slags respekt løse ting.

Kvinderne er altså ikke en fis bedre... Ikke at jeg er utro, men det er sørme ikke kun mændene der er sådan...

Majbritt

Anmeld

28. marts 2011

An&Jo

twinboys skriver:

Kvinderne er altså ikke en fis bedre... Ikke at jeg er utro, men det er sørme ikke kun mændene der er sådan...

Majbritt

Du har helt ret i at kvinder ligeså meget er utro.. Kvinder skjuler det bare bedre, og bliver derfor ikke opdaget så tit som mændende.. Jeg er ikke utro og kunne aldrig finde på at være det.. Jeg er en af dem der har været ramt af utroskab fra en ekskæreste hvilket desværreh ar gjort at jeg altid mistænker mine kærester.. :/

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

mortilj skriver:

Du har helt ret i at kvinder ligeså meget er utro.. Kvinder skjuler det bare bedre, og bliver derfor ikke opdaget så tit som mændende.. Jeg er ikke utro og kunne aldrig finde på at være det.. Jeg er en af dem der har været ramt af utroskab fra en ekskæreste hvilket desværreh ar gjort at jeg altid mistænker mine kærester.. :/

Åhhh altså det er jeg ked af at høre... Men se det bedste i folk.

Er man mistroisk kan det ødelægge mere end det gavner...Hvis der ikke er noget i det

Majbritt

Anmeld

28. marts 2011

Rsa

twinboys skriver:

Majbritt

Jeg kender faktisk utrolig mange kvinder der har været deres kærester/mænd utro!

Kunne aldrig selv finde på det, det er simpelthen så usselt!

Men der må jo forefindes en eller anden form for utilfredshed i forholdet, siden man vælger at vende lysten/kærligheden anden vej!

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

Rsa skriver:

Jeg kender faktisk utrolig mange kvinder der har været deres kærester/mænd utro!

Kunne aldrig selv finde på det, det er simpelthen så usselt!

Men der må jo forefindes en eller anden form for utilfredshed i forholdet, siden man vælger at vende lysten/kærligheden anden vej!

Ja eller spænding i livet...

Anmeld

28. marts 2011

An&Jo

twinboys skriver:

Åhhh altså det er jeg ked af at høre... Men se det bedste i folk.

Er man mistroisk kan det ødelægge mere end det gavner...Hvis der ikke er noget i det

Majbritt

tak, men der er ikke så meget at gøre..

Jeg har prøvet professionel hjælp, men det virker ikke for mig.. forsøger at arbejde mig væk fra, og jeg er 110% ærlig overfor min kæreste om hvordan jeg har det, for ellers fungerer det slet ikke.. Han har været meget tålmodig med mig, men det bliver han nok ikke ved med at være..

Anmeld

28. marts 2011

twinboys

mortilj skriver:

tak, men der er ikke så meget at gøre..

Jeg har prøvet professionel hjælp, men det virker ikke for mig.. forsøger at arbejde mig væk fra, og jeg er 110% ærlig overfor min kæreste om hvordan jeg har det, for ellers fungerer det slet ikke.. Han har været meget tålmodig med mig, men det bliver han nok ikke ved med at være..

Hvis han elsker dig jo så gør han

Anmeld

28. marts 2011

maria_wlt

Anonym skriver:

Mænd er næsten IKKE ENS..

Her i huset er det min mand der bliver mest tosset når vi snakker om utroskab.. Det er det mest egoistiske og fuck'et op man kan gøre.. HANS ORD..

Så her er jeg ikke urolig for noget som helst, og mener så ikke at mænd tit er ens

Anmeld

28. marts 2011

An&Jo

twinboys skriver:

Hvis han elsker dig jo så gør han

så elsker han mig nok ikke, for vi er tæt på at gå fra hinanden fordi han ikke kan blive ved med at være tålmodig, på trods af at jeg allerede første gang jeg mødte ham, fortalte hvad jeg havde været udsat for, og hvordan jeg var på grund af det..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.