jeg vil ha nummer 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

norenberg

Jeg fødte i nytåret en søn 13 uger for tidlig og har senere fået at vide at hvis jeg vælger at få flere er sandsynlighden for at det sker igen meget lille....om med hensyn til aret er det ikke et problem jeg har født 3 børn med kejsersnit....og de to var med 8 mdrs mellemrum...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. april 2011

Christina.78

Hej

Jeg fik konstateret svær svangerskabsforgiftning i uge 26 med Emma, som endte med SAK, hvor jeg kun var "bedøvet" forneden, så jeg kunne følge med.hun vejede 648 g og var ca 48 cm..hun blev hos nos i 25 dejlige dage..hun blev født 13.11.07

Blev hurtigt gravid igen efter tabet af Emma sommeren 08 og fik igen konstateret SF men først omkring uge 35..blev indlagt til aflastning omkring uge 36 og fik at vide at hvis SF blev værre blev jeg sat igang (havde et ønske om at prøve at føde selv...SF blev ikke mindre men stadig i mildere grad så de satte mig igang  da jeg var 38 uger..selvsamme dag d 12. marts 09 -brister min livmoder og Cecilie bliver født ved SAK (igen!!)..denne gang var jeg i fuld narkose og fik intet med..

Efter denne omgang sagde lægerne at jeg som minimum skulle vente 2 år - gerne længere for at min livmoder, arret og det hele kan nå at hele ordentlig op så vi ikke kommer igennem sådan noget igen..men det er jo ingen garanti..har haft SF i begge graviditeter så den kommer jo nok også tredje gang..om det er i svær eller mild grad kan ingen sige..det har gjort os lidt angste pga begge vores historier, men Cecilie skal ikke være "enebarn" så meget er vi enige om..("Enebarn i levende live")...

Anmeld

15. april 2011

karina pigen

det vil jeg oz.. og felix er kun 3 mdr.. hehe

men jeg må vist ik endnu.. jeg fik kejsersnit og lidt lidt indre revner så skal vist nok vente minst 1 år.. øøv

Anmeld

15. april 2011

Livsmor

Fødte første gang ved AKS pga HELLP(svær SSF) i uge 31+5, og her anden gang blev jeg sat igang og fødte i uge 38+4. Jeg blev sat igang, da jeg meget gerne ville føde selv, og pga at mine tal sagde begyndende SSF.

I denne graviditet, var jeg fra MD scanningen til tjek ved egen læge hver 2 uge(BT + urin), på Svangerambulatoriet hver 4 uge til samtale(inkl. BT + urin) og scanning. Plus de alm. læge og JM besøg. Syntes til tider, at det var lidt meget, men jeg var tryk hele vejen.

Fik afvide på Svangeramb., at sålænge man får børn med samme mand, som da man fik SSF, er risikoen der. Men det er normalt ikke i så slem en grad, og sjældent så tidligt som første gang.

Hvis du er itvivl, så tag en snak med din læge eller kontakt Svangeramb.

Karina - Liv 310508 & Lea 210710

Anmeld

15. april 2011

signe.

jeg fødte i uge 24 pga svangerskabsforgiftning, venter nr 2 til sep.. der bliver 18 mdrt imellem... bare skriv en PB, jeg ved lige hvad du snakker om efter 5 mdrs indlæggelse på sygehus,,

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.