jeg vil ha nummer 2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
14 svar
0 synes godt om
28. marts 2011

MaliksMor

Hej damer

Jeg vil rigtig gerne igang med nummer 2.

Men, tør alligevel ikke. Er bange for at jeg for svangerskabsforgiftning og at det ender ud i for tidlig fødsel, kejsersnit, sonde, hospital osv

- jeg synes virkelig det er svært, at sige okay nu gør vi det, men har virkelig lyst. årh! hvad gjorde i, som havde født for tidligt, snakkede i med lægen inden, eller hvordan? af hensyn til min ar, tænker jeg også. da malik kun er 11 mdr..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

kamtok

CamillaRH skriver:

Hej damer

Men, tør alligevel ikke. Er bange for at jeg for svangerskabsforgiftning og at det ender ud i for tidlig fødsel, kejsersnit, sonde, hospital osv

- jeg synes virkelig det er svært, at sige okay nu gør vi det, men har virkelig lyst. årh! hvad gjorde i, som havde født for tidligt, snakkede i med lægen inden, eller hvordan? af hensyn til min ar, tænker jeg også. da malik kun er 11 mdr..

Hej søde...

Har slet ikke haft nogen oplevelse som dig, men tænker da at det vil være en rigtig god idé at få en snak med en fødselslæge, så du kan få sat ord på frygten og han/hun kan hjælpe dig på bedste vis.

Knus og kramser

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

kamtok skriver:

Hej søde...

Har slet ikke haft nogen oplevelse som dig, men tænker da at det vil være en rigtig god idé at få en snak med en fødselslæge, så du kan få sat ord på frygten og han/hun kan hjælpe dig på bedste vis.

Knus og kramser

Hej søde ste .

det var også min tanke. synes det er en svær beslutning. manden vil rigtig gerne ha' at vi begynder på procjekt lillebror/søster. og det vil jeg også rigtig gerne. men, når jeg tænker tilbage på forløbet med malik - mister jeg lysten jeg synes det var hårdt. og ønsker ikke at opleve det engang til.

Anmeld

28. marts 2011

sandratobias

CamillaRH skriver:

Hej damer

Jeg havde jo selv SSF ved 1. fødsel, og fik det oz 2. gang, men i en mildere grad.. Tobias (1. fødte) er født i uge 31+2, og Amanda er født i uge 38+0... ( igangsat pga SSF´eren..) 

Vil så personligt mene at det er for tidligt når din dreng ikk er ældre... ( bar min mening, og ikk for at genere andre der har børn så tæt på hinanden )

Sandra - Tobias 260407 og Amanda 130211... 

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

sandratobias skriver:

Jeg havde jo selv SSF ved 1. fødsel, og fik det oz 2. gang, men i en mildere grad.. Tobias (1. fødte) er født i uge 31+2, og Amanda er født i uge 38+0... ( igangsat pga SSF´eren..) 

Vil så personligt mene at det er for tidligt når din dreng ikk er ældre... ( bar min mening, og ikk for at genere andre der har børn så tæt på hinanden )

Sandra - Tobias 260407 og Amanda 130211... 

årh sikke en skam.

kom du til ekstra kontrol anden gang? og snakkede du med lægen inden i begyndte med procjekt baby?

- må man spørge, hvorfor du synes det er for tidligt?

Anmeld

28. marts 2011

sandratobias

CamillaRH skriver:

årh sikke en skam.

kom du til ekstra kontrol anden gang? og snakkede du med lægen inden i begyndte med procjekt baby?

- må man spørge, hvorfor du synes det er for tidligt?

Var til mange scanninger for at holde øje med flow´et og det... Snakkede egentligt ikk meget med lægen om det, andet end hvor store chancen er for at få SSF igen... 

Jamen tænker på afhængigheden af den store, når den lille kommer...
Og dit ar, nu havde jeg oz ondt mega længe ( ved jeg ikk om du havde )

Anmeld

28. marts 2011

kamtok

CamillaRH skriver:

Hej søde ste .

det var også min tanke. synes det er en svær beslutning. manden vil rigtig gerne ha' at vi begynder på procjekt lillebror/søster. og det vil jeg også rigtig gerne. men, når jeg tænker tilbage på forløbet med malik - mister jeg lysten jeg synes det var hårdt. og ønsker ikke at opleve det engang til.

Det kan jeg godt forstå.. Både at I gerne vil, men også at du er bange og ikke ønsker at gennemgå det samme én gang til.

En læge kan naturligvis ikke give garantier, men de kan holde tæt (og ekstra) øje med dig.

Håber I får en dejlig baby mere sammen, og at du skal få en lang og fantastisk graviditet - uden komplikationer..

Nu vil jeg hoppe på hovedet i seng - lur mig om ikke min lille mand vågner indenfor 5-6 timer, når solen står op..

Nat nat, krammer

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

sandratobias skriver:

Var til mange scanninger for at holde øje med flow´et og det... Snakkede egentligt ikk meget med lægen om det, andet end hvor store chancen er for at få SSF igen... 

Jamen tænker på afhængigheden af den store, når den lille kommer...
Og dit ar, nu havde jeg oz ondt mega længe ( ved jeg ikk om du havde )

Det er vel også rart at der bliver hold ekstra øje ? (kunne jeg forstille mig )

så bliver der jo ikke så mange år imellem dem, kunne være meget dejligt.

jeg havde rigtig ondt i starten, og da de ville tag mit kateter(staves) ud, var jeg slet slet ikke parat til det, det tog mig meeeget lang tid at komme på benene. men, synes ikke det var SÅ slemt - igen. NU 11 måneder efter, kan jeg stadig ikke holde ud at ha' for stramme bukser på ( bomulds gamacher er guld ) og kan heller ikke babærer mig alt for tæt, da jeg stadig føler mig "øm" omkring aret. Har også alle mulige billeder af, at det springer om hvis man blev gravid nu..

Anmeld

28. marts 2011

MaliksMor

Det kan jeg godt forstå.. Både at I gerne vil, men også at du er bange og ikke ønsker at gennemgå det samme én gang til.

En læge kan naturligvis ikke give garantier, men de kan holde tæt (og ekstra) øje med dig.

Håber I får en dejlig baby mere sammen, og at du skal få en lang og fantastisk graviditet - uden komplikationer..

Nu vil jeg hoppe på hovedet i seng - lur mig om ikke min lille mand vågner indenfor 5-6 timer, når solen står op..

Nat nat, krammer

Hvor er du sød tak smukke.

Jeg ved nu ikke, overvejer lidt at vente - nu hvor jeg har det på den her måde. Man skal jo være hundrede procent sikker, og hvis det endte ud i for tidlig fødsel(AK) igen. Så ville jeg føle et svigt overfor Malik, da man ikke kan forklare ham på det tidspunkt at mor lige er væk i en periode. Som du selv siger, er der ingen garnti.

hmm. det er ikke nemt.

Så må du sove dejligt, når du når dertil vi snakkes jo nok ved en anden dag

Anmeld

28. marts 2011

sandratobias

CamillaRH skriver:

Det er vel også rart at der bliver hold ekstra øje ? (kunne jeg forstille mig )

så bliver der jo ikke så mange år imellem dem, kunne være meget dejligt.

jeg havde rigtig ondt i starten, og da de ville tag mit kateter(staves) ud, var jeg slet slet ikke parat til det, det tog mig meeeget lang tid at komme på benene. men, synes ikke det var SÅ slemt - igen. NU 11 måneder efter, kan jeg stadig ikke holde ud at ha' for stramme bukser på ( bomulds gamacher er guld ) og kan heller ikke babærer mig alt for tæt, da jeg stadig føler mig "øm" omkring aret. Har også alle mulige billeder af, at det springer om hvis man blev gravid nu..

Jeg ku knap  nok gå ordentligt i en måned efter da jeg fik kejsersnit...
Heldigvis fik jeg lov at føde selv denne gang...  

Jeg kan selvfølgelig ikk sige hva du ska gøre.. Det er jo klart dig selv der ska ta afgørelsen..  

Men ville måske ta en snak med lægen om hvordan og hvorledes... Tænker oz mere med fødslen... 

Men håber du træffer det valg du har det bedst med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.