arrrgggggg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

SussieThyssen

kan godt se hvor du vil hen med det her. Men det der ligger mest vræde i det her er faktisk at hun tit siger ja til noget, og så gør hun noget andet istedet. Hvor hun lige kunne bruge 2 min. på at ringe op og aflyse. Her forleden blev mine forældre inviteret til aften, hvor jeg så havde inviteret svigerforældrene med. en time inden mine var her havde hun pludeselig andre planer. Hvor ikke engang svigerfar vidste noget om hendes ændringer. sådan nogle ting kan jeg bare ikke mere. og når vi så ikke lige invitere hende til andre lejligheder bliver hun så tosset.. Det er det problemet er.. vi gør ikke andet end at invitere nu! og hun afslår ved dårlige undskyldninger og gør andre ting.. har ikke noget imod hun hellere vil noget andet.. Men at hun ikke er til at regne med er værre!

Ja..se det gør jo sagen helt anderledes.
Det er da også utroligt uopdragent...behandler hun også familiens venner på den måde??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Ja..se det gør jo sagen helt anderledes.
Det er da også utroligt uopdragent...behandler hun også familiens venner på den måde??

hendes familie har hun ikke kontakt med pånær hendes mor. Men hun er ikke meget bedre selv. Udover det er deres familie splittet op fuldstædnigt! min kæreste har ikke engang kontakt til sine fætre eller kusiner, Eller sin moster! hverken farfar eller farmor! de har kun naboer.. men dem går det heller ikke for godt med. Hvor de har været oppe at skændes. Venner har de heller ikke det store af. Ikke hvad jeg har oplevet i over to år.. så der er ikke noget i den familie. Udver hun er meget flabet i byen når man handler!

Anmeld

28. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

hendes familie har hun ikke kontakt med pånær hendes mor. Men hun er ikke meget bedre selv. Udover det er deres familie splittet op fuldstædnigt! min kæreste har ikke engang kontakt til sine fætre eller kusiner, Eller sin moster! hverken farfar eller farmor! de har kun naboer.. men dem går det heller ikke for godt med. Hvor de har været oppe at skændes. Venner har de heller ikke det store af. Ikke hvad jeg har oplevet i over to år.. så der er ikke noget i den familie. Udver hun er meget flabet i byen når man handler!

Så kan jeg da så inderligt godt forstå, at du er træt af den komedie

Det er jo lidt synd for din svigerfar, hvis han er en sød og rar mand.
Hmmm...kan du ikke sige til din svigerfar, at når I inviterer, så er han altid velkommen, og så må svigermor følge med eller ej, hvis hun har lyst??

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Så kan jeg da så inderligt godt forstå, at du er træt af den komedie

Det er jo lidt synd for din svigerfar, hvis han er en sød og rar mand.
Hmmm...kan du ikke sige til din svigerfar, at når I inviterer, så er han altid velkommen, og så må svigermor følge med eller ej, hvis hun har lyst??

det har vi sagt til ham. Og han siger jeg passer mit så passer mor sit.

Anmeld

28. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

det har vi sagt til ham. Og han siger jeg passer mit så passer mor sit.

Han lyder som en fornuftig mand. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.