Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Loppe skriver: Jeg synes dit spørgsmål er nytteløst, hvad hjælper det nu? Drengen er forsvundet, og det er frygteligt!!! Jeg håber og ber til at de finder ham i live! Snart!
Jeg synes dit spørgsmål er nytteløst, hvad hjælper det nu?
Drengen er forsvundet, og det er frygteligt!!! Jeg håber og ber til at de finder ham i live! Snart!
heelt enig... Tror nok de forældre har mere end rigeligt at tænke på, og mon ikke man altid får dårlig samvittighed hvis ens barn bliver væk fra en.. Nu er jeg oprindeligt selv oppe fra de kanter, og har famiie der stadig bor i Tranum, så håber godt nok de snart finder ham i god behold, og ikke al for kold i det her vejr...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis jeg boede deroppe, så var jeg gået ud for at lede!!! Det er ikke til at holde ud....
Loppe skriver: Hmm underligt, men der kan man se hvor "god" medierne er til at formidle en historie videre...
Hmm underligt, men der kan man se hvor "god" medierne er til at formidle en historie videre...
Fines mor skriver: Hvis jeg boede deroppe, så var jeg gået ud for at lede!!! Det er ikke til at holde ud....
jeg har lige taget kontakt til min moster som bor der i Tranum(er selv fra de kanter) for at hører om de er med til at lede, altså om selve byen måske har sat deres egen slags eftersøgning igang... al hjælp kan jo bruges hvis bare de ikke går "i vejen" for politiets arbejde..
Det er forfærdeligt .... i sådan en sag, ville jeg næsten ønske, at nogen havde samlet ham op og gået til politiet ... men det kan umuligt være det, der kommer til at ske, så var politiet jo nok kontaktet noget før
Må han dukke op i god behold!!!!
Det var jeg også! det er helt sikkert.
Mor-til-Hasse skriver: jeg har lige taget kontakt til min moster som bor der i Tranum(er selv fra de kanter) for at hører om de er med til at lede, altså om selve byen måske har sat deres egen slags eftersøgning igang... al hjælp kan jo bruges hvis bare de ikke går "i vejen" for politiets arbejde..
I NYhederne sagde de, at der var over 100 frivilige pt. til at søge, men der er helt sikkert behov for flere til at hjælpe!! Han skal findes inden natten.... KOM Nordjyder.... afsted med jer!!!
Fines mor skriver: I NYhederne sagde de, at der var over 100 frivilige pt. til at søge, men der er helt sikkert behov for flere til at hjælpe!! Han skal findes inden natten.... KOM Nordjyder.... afsted med jer!!!
De har netop sagt i lokal nyhederne, at de har ikke brug for flere frivllige, da det blot vil ødelægge politiets arbejde - men pyha hvor har man bare lyst til at gå ud og finde den lille dreng....
Anonym skriver: Nej det ville jeg virkelig heller ikke. Håber virkelig han bliver fundet inden natten.
Nej det ville jeg virkelig heller ikke. Håber virkelig han bliver fundet inden natten.
Det håber jeg også. Stakkels dreng, han må virkelig være bange
Loppe skriver: De har netop sagt i lokal nyhederne, at de har ikke brug for flere frivllige, da det blot vil ødelægge politiets arbejde - men pyha hvor har man bare lyst til at gå ud og finde den lille dreng....
Nej det kan også være en hemsko, at hundene ikke kan dufte ham:-( Bare de ikke forventer, at der er sket en forbrydelse grrrrrrrrrr
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128