3 årig væk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Kb

Jeg syntes absolut ikke det er på sin plads at diskutere årsagen til drengen er væk. ingen af os, og tilsyneladende heller ikke medierne kender den sande historie eller omstændigheder - vi skal ikke dømme nogen og slet ikke i en situation som denne....

Jeg syntes det er så helt igennem forfærdeligt for de forældre og føler så inderligt med dem Håber for ALT iverden drengen bliver fundet i god behold og gerne inden det bliver mørk....

Har selv en yderst selvstændig 4 årig, som der VIRKELIG skal holdes øje med når man er på tur. Man har desværre ikke øjne i nakken, gid man havde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Kay

Anonym skriver:

Tænker at der måske er nogen der har nuppet ham? For det er da lidt underligt de ikke finder ham. Og det er da også lidt skræmmende at det er i nærheden af vandet, kender ikke området, men tænker hvis han kan falde i vandet. Årh altså stakkels lille dreng. Og forældrene må da have det forfærdeligt.

ja lige netop... tænker også vand eller der er nogle der har taget ham... men skræmmende hvem fanden står lige ude i en skov og nupper et barn??? lydder usansynligt...

bare de snart finder ham

Anmeld

27. marts 2011

metski83

Det ville jeg ALDRIG gøre, når ens barn ikke var ældre. Og så i en skov hvor han kan fare vild. Så trist

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

metski83 skriver:

Det ville jeg ALDRIG gøre, når ens barn ikke var ældre. Og så i en skov hvor han kan fare vild. Så trist

Nej det ville jeg virkelig heller ikke. Håber virkelig han bliver fundet inden natten.

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

Kb skriver:

Jeg syntes absolut ikke det er på sin plads at diskutere årsagen til drengen er væk. ingen af os, og tilsyneladende heller ikke medierne kender den sande historie eller omstændigheder - vi skal ikke dømme nogen og slet ikke i en situation som denne....

Jeg syntes det er så helt igennem forfærdeligt for de forældre og føler så inderligt med dem Håber for ALT iverden drengen bliver fundet i god behold og gerne inden det bliver mørk....

Har selv en yderst selvstændig 4 årig, som der VIRKELIG skal holdes øje med når man er på tur. Man har desværre ikke øjne i nakken, gid man havde...

Han skal bare findes inden natten.

Det var ikke for at dømme, og det er jo ligemeget hvordan eller hvad der er sket, det er jo forfærdeligt uanset.

Anmeld

27. marts 2011

Fines mor

Kb skriver:

Helt enig, vi kender nemlig ikke den rigtige historie!! Nyhederne ved vi jo godt ikke kan servere den "rigtige" fra starten....

Anmeld

27. marts 2011

Mimic

sidste nyt: efter 9 timer er han stadig ikke fundet:

http://ekstrabladet.dk/112/article1526818.ece

Anmeld

27. marts 2011

Fines mor

Mimic skriver:

sidste nyt: efter 9 timer er han stadig ikke fundet:

http://ekstrabladet.dk/112/article1526818.ece

Jeg tror det er et stort område deroppe, så det kan være årsagen. Men jeg tvivler virkelig også!! De har hunde på, og de er godt nok dygtige til at spore, så hvorlangt kan sådan en lille fyr rende på egen hånd????

Anmeld

27. marts 2011

millapigen

sidder lige og ser tv2nord.. der siger de at de vil sætte hjem-is biler ind da de i sverige har haft fundet børn på den måde.. lyden fra bilen lokker børnene til... 

Håber han snart bliver fundet

Anmeld

27. marts 2011

Laura.

Jamen det er jo skrækkeligt !! Jeg håber de finder ham i god behold !

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.