Hård mave ved jern tilskud!???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. marts 2011

Ka+Ma=Be

Hvilke jerntabeletter tager du?

Aminojern er bedre ved maven end de fleste produkter. Jeg har stadig til tider hård mave, men ikke så slemt at jeg har haft forstoppelse (har jeg i hvert fald ikke oplevet endnu)

De indeholder mindre jern end andre piller, men har en bedre optagelse over cellemembranen, og er derfor mere skånsomme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. marts 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Andre der har oplevet det?Der står på pakken at de er uden maveproblemer men har fået så ondt i maven og så hård mave at jeg ik ka komme af med det Har aldre oplevet det? Og i så fald, hva gjorde I ved det?

Man kan få to typer jerntilskud.
Dem MED afføringsmiddel og dem uden.
Vil anbefale at du får dem MED.
Snak med apoteket.

Kærligst
Sussie

Anmeld

28. marts 2011

Stiner

Har også haft problemet! Svesker/sveskejuice bliver ALTID anbefalet, men abrikoser og figner virker faktisk lige så godt! Der er mere fiber i figner, end der er i svesker!

Vi er vist mange, som ikke kan få svesker ned!

Anmeld

31. marts 2011

mahanna

hejsa

krauterblut i enten pille form eller flydene er gode det er helt vildt, jeg er nød til at tage en godt jern produkt, da jeg har mindrer tarm ind de fleste og mine virker ikke så godt, så skal passe ekstra meget på men har ikke haft nogen problemer overhovedet, har en fast aff men ikke hård og jeg har en super god blod procent nu og har holdt den længe, det eneste der er men krauterblut er at det er lidt dyrt, men godt i hverfald for mig og så er det oven i købet en natur produkt

håber du finder noget som virker for dig

Knus fra mahanna

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.