Hård mave ved jern tilskud!???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.506 visninger
13 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

Anonym trådstarter

Andre der har oplevet det?Der står på pakken at de er uden maveproblemer men har fået så ondt i maven og så hård mave at jeg ik ka komme af med det Har aldre oplevet det? Og i så fald, hva gjorde I ved det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

otlitrom

Ja, det er en typisk gene ved Jerntabletter.

Du kan afhjælpe med sveskejuice, godt med væske, fiberrig kost, motion, magnesia tabletter, lactulose eller andet afførrende.

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

kitty skriver:

Ja, det er en typisk gene ved Jerntabletter.

Du kan afhjælpe med sveskejuice, godt med væske, fiberrig kost, motion, magnesia tabletter, lactulose eller andet afførrende.

Tak. Har taget pillerne og håber de virker

Anmeld

27. marts 2011

LR85

magnesia fx hver anden dag. virker rigtig godt. husk dog der skal rigeligt væske til dem

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

louiseandersen85 skriver:

magnesia fx hver anden dag. virker rigtig godt. husk dog der skal rigeligt væske til dem

Tak det skal jeg huske

Anmeld

27. marts 2011

Snefnug1984

Ja er du crazy så nuller naller det kan gøre.. havde jeg ik lige set komme, da jeg begyndte på jern tabletter.. wow.. men jeg spiser HUSK loppefrøskaller sammen med, for at sætte gang i maven..

Anmeld

28. marts 2011

kkk

Anonym skriver:

Andre der har oplevet det?Der står på pakken at de er uden maveproblemer men har fået så ondt i maven og så hård mave at jeg ik ka komme af med det Har aldre oplevet det? Og i så fald, hva gjorde I ved det?

Uha, ja. Det oplevede jeg også da jeg begyndte på jern ved min første graviditet. Valgte ganske enkelt at holde op med at tage det og min blodprocent har aldrig været for lav hverken under nogle af mine graviditeter eller efter fødslerne.

Hvor høj er din blodprocent? Har du overhovedet brug for at tage jern? Det er jo reelt kun vigtigt hvis din blodprocent er lav...

Anmeld

28. marts 2011

Anonym trådstarter

kkk skriver:

Uha, ja. Det oplevede jeg også da jeg begyndte på jern ved min første graviditet. Valgte ganske enkelt at holde op med at tage det og min blodprocent har aldrig været for lav hverken under nogle af mine graviditeter eller efter fødslerne.

Hvor høj er din blodprocent? Har du overhovedet brug for at tage jern? Det er jo reelt kun vigtigt hvis din blodprocent er lav...

Den ligger desværre i den lave ende

Anmeld

28. marts 2011

kkk

Anonym skriver:

Den ligger desværre i den lave ende

Ja, så er du nok nødt til at forsøge dig frem med andre produkter. Du kan enten prøve krauterblut og ellers kunne en idé være at gå over til Bio-graviditet vitaminpiller, som rummer alt hvad du har brug for...

Anmeld

28. marts 2011

Augusta11

Der findes ingen jerntabletter, som ikke generer maven, heller ikke selv om det står på pakken. Den almindelige vitaminpille er ikke nok til alle, nogle har brug for ekstra jern.

Jeg hader simpelthen svesker, får opkastningsfornemmelser af dem, og uanset hvor mange fibre og vand, jeg propper i mig, er det omsonst.

Så jeg snyder og tager ikke jerntabletten ca. hver 3. dag. Så er jeg sikker på, at det ikke ender helt galt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.