totalt øv dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

AnneP

baby84 skriver:

Har lige testet med sådan en clearblue som kan bruges op til 4 dage før.

Jeg er så to-tre dage før forventet mens og den var bare negativ. Jeg ved godt at det ikk er 100% sikkert, men der står at 82% ville kunne få et positivt realutat på -3. dagen. hvis de var gravide.

Det betyder jo nok at det heller ikke var denne gang at vi skulle være forældre. Øv havde ellers sådan en god fornemmelse denne gang hvor alt var gået som det skulle. Havde også haft lidt anderledes symptomer men de har været helt væk de sidste dage.

Jeg troede jeg ville reagere lidt anderledes men sidder bare og tuder og gider ikke engang tale med nogen. Der er intet at sige og ingen garantier. Det er bare så pisse sårbart når man ved at der kun  er 1 forsøg tilbage. Efter dette og efter fryseæggene er der bestemt ikke råd til mere.

Jeg mister bare totalt håbet. Når de fine æg kan gå til grunden ved man ikke om det nogensinde lykkes. åh hvor er jeg træt af at vi ikke bare kan gøre som alle andre

Vil lige give dig et stort kram, og  for at det er en fejl test du har fået fat i!!!

Endnu engang Store Varme Kram der (desværre) kender følelsen af en dum test efter beh. forsøg!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Ludo

Sender først et kæmpe  herfra

Kender det alt for godt når man vil det så meget, og så siger den bare øv testen. Men  for at testen alligevel sku vende til noget godt.

Anmeld

27. marts 2011

HopinWishin

øv... får helt tårer i øjnene... kan sagtens sætte mig i skuffelsen!! =(

Sender dig et knus..

Anmeld

27. marts 2011

baby84

Ludo skriver:

Sender først et kæmpe  herfra

Kender det alt for godt når man vil det så meget, og så siger den bare øv testen. Men  for at testen alligevel sku vende til noget godt.

ja det er bare den værste følelse..håber os det ender godt alligevel, men tror det ikke rigtigt.

Anmeld

27. marts 2011

baby84

HopinWishin skriver:

øv... får helt tårer i øjnene... kan sagtens sætte mig i skuffelsen!! =(

Sender dig et knus..

tak søde..kram tilbage

Anmeld

27. marts 2011

MaybeBaby

baby84 skriver:

Jeg er så to-tre dage før forventet mens og den var bare negativ. Jeg ved godt at det ikk er 100% sikkert, men der står at 82% ville kunne få et positivt realutat på -3. dagen. hvis de var gravide.

Det betyder jo nok at det heller ikke var denne gang at vi skulle være forældre. Øv havde ellers sådan en god fornemmelse denne gang hvor alt var gået som det skulle. Havde også haft lidt anderledes symptomer men de har været helt væk de sidste dage.

Jeg troede jeg ville reagere lidt anderledes men sidder bare og tuder og gider ikke engang tale med nogen. Der er intet at sige og ingen garantier. Det er bare så pisse sårbart når man ved at der kun  er 1 forsøg tilbage. Efter dette og efter fryseæggene er der bestemt ikke råd til mere.

Jeg mister bare totalt håbet. Når de fine æg kan gå til grunden ved man ikke om det nogensinde lykkes. åh hvor er jeg træt af at vi ikke bare kan gøre som alle andre

Jeg ville ikke lige forlade dit indlæg uden en  krydser fingrer for at du bare er for tidligt ude med testen eller at der venter jer det HELT rigtige æg

/Mette

Anmeld

27. marts 2011

baby84

MaybeBaby skriver:

Jeg ville ikke lige forlade dit indlæg uden en  krydser fingrer for at du bare er for tidligt ude med testen eller at der venter jer det HELT rigtige æg

/Mette

tusind tak. det varmer

Anmeld

27. marts 2011

ønskebørn74

baby84 skriver:

Jeg er så to-tre dage før forventet mens og den var bare negativ. Jeg ved godt at det ikk er 100kæm% sikkert, men der står at 82% ville kunne få et positivt realutat på -3. dagen. hvis de var gravide.

kæmpe krammer søde!!! håber den er der alligevel!!!

lene

Anmeld

27. marts 2011

Lisbeth1985

baby84 skriver:

Det gør mig ondt søde Men som de kloge damer siger: Intet er sikkert endnu. TRO PÅ DET!!

Jeg hepper og krydser fingre!!

Lisbeth

Anmeld

28. marts 2011

baby84

Lisbeth1985 skriver:

Det gør mig ondt søde Men som de kloge damer siger: Intet er sikkert endnu. TRO PÅ DET!!

Jeg hepper og krydser fingre!!

Lisbeth

hej søde

Tak for din besked i gæstebogen..svarede der med det ser du jo nok ikke  Det var sødt af dig at spørge.

Det går nogenlunde.. har sat mig for at jeg vil gemme lidt håb til testen onsdag, men tror godt nok ikke på det. Har ingen symptomer mere overhoevdet og så var der jo negativ test igår. Det er skide nedslående hvorfor ens krop ikke bare kan tage i mod ægget når det er så fint, men det var jo det samme for dig sidst med dine to finde æg. Nogle gange er heldet åbenbart bare ikke med os.

fedt at i nu kan komme i gang igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.