totalt øv dag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.402 visninger
24 svar
0 synes godt om
27. marts 2011

baby84

Har lige testet med sådan en clearblue som kan bruges op til 4 dage før.

Jeg er så to-tre dage før forventet mens og den var bare negativ. Jeg ved godt at det ikk er 100% sikkert, men der står at 82% ville kunne få et positivt realutat på -3. dagen. hvis de var gravide.

Det betyder jo nok at det heller ikke var denne gang at vi skulle være forældre. Øv havde ellers sådan en god fornemmelse denne gang hvor alt var gået som det skulle. Havde også haft lidt anderledes symptomer men de har været helt væk de sidste dage.

Jeg troede jeg ville reagere lidt anderledes men sidder bare og tuder og gider ikke engang tale med nogen. Der er intet at sige og ingen garantier. Det er bare så pisse sårbart når man ved at der kun  er 1 forsøg tilbage. Efter dette og efter fryseæggene er der bestemt ikke råd til mere.

Jeg mister bare totalt håbet. Når de fine æg kan gå til grunden ved man ikke om det nogensinde lykkes. åh hvor er jeg træt af at vi ikke bare kan gøre som alle andre

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Filippa & Liva

Ville bare skrive det gør mig rigtig ondt..

Jeg håber at I meget snart får jeres ønskebarn, for det fortjener I..

Anmeld

27. marts 2011

baby84

BigBabyWish skriver:

Ville bare skrive det gør mig rigtig ondt..

Jeg håber at I meget snart får jeres ønskebarn, for det fortjener I..

tak for det..det håber jeg også bare så meget

Anmeld

27. marts 2011

Pige2009

baby84 skriver:

Jeg er så to-tre dage før forventet mens og den var bare negativ. Jeg ved godt at det ikk er 100% sikkert, men der står at 82% ville kunne få et positivt realutat på -3. dagen. hvis de var gravide.

Det betyder jo nok at det heller ikke var denne gang at vi skulle være forældre. Øv havde ellers sådan en god fornemmelse denne gang hvor alt var gået som det skulle. Havde også haft lidt anderledes symptomer men de har været helt væk de sidste dage.

Jeg troede jeg ville reagere lidt anderledes men sidder bare og r og gider ikke engang tale med nogen. Der er intet at sige og ingen garantier. Det er bare så pisse sårbart når man ved at der kun  er 1 forsøg tilbage. Efter dette og efter fryseæggene er der bestemt ikke råd til mere.

Jeg mister bare totalt håbet. Når de fine æg kan gå til grunden ved man ikke om det nogensinde lykkes. åh hvor er jeg træt af at vi ikke bare kan gøre som alle andre

Ville ikke svæve forbi efter at have læst dit indlæg uden at sende dig en kærlig tanke og hilsen. Håber I bliver beriget med den dejligste lille bebs meget snart!

Anmeld

27. marts 2011

nielsen80

baby84 skriver:

Jeg troede jeg ville reagere lidt anderledes men sidder bare og tuder og gider ikke engang tale med nogen. Der er intet at sige og ingen garantier. Det er bare så pisse sårbart når man ved at der kun  er 1 forsøg tilbage. Efter dette og efter fryseæggene er der bestemt ikke råd til mere.

årh nej for helvede, de der negative test er bare det hårdest i hele verden. Men søde husk nu, du kan ikke regne med din forvent mens, når du er i behandling. Du fik taget æg ud forrige onsdag, hvilket vil svarer til din ægløsning. Det vil derfor sige, at du faktisk kun er på 9-10 dagen efter ægløsning, og det er altså de færreste, som vil kunne teste positivt der!!!! Så jeg hepper stadigvæk på dit guldæg - en negativ test i dag er IKKE ensbetydende med ingen graviditet. Det lykkes for dig, det er jeg overbevist om - hvis ikke denne gang, så med et af dine fine fryseæg!!!! 

Alle mine positive tanker, og kæmpe mange og

Anmeld

27. marts 2011

baby84

nielsen80 skriver:

årh nej for helvede, de der negative test er bare det hårdest i hele verden. Men søde husk nu, du kan ikke regne med din forvent mens, når du er i behandling. Du fik taget æg ud forrige onsdag, hvilket vil svarer til din ægløsning. Det vil derfor sige, at du faktisk kun er på 9-10 dagen efter ægløsning, og det er altså de færreste, som vil kunne teste positivt der!!!! Så jeg hepper stadigvæk på dit guldæg - en negativ test i dag er IKKE ensbetydende med ingen graviditet. Det lykkes for dig, det er jeg overbevist om - hvis ikke denne gang, så med et af dine fine fryseæg!!!! 

Alle mine positive tanker, og kæmpe mange og

tusind tak søde.. åhhh jeg håber så meget du har ret, at der stadig er en chance men mener nu at onsdag var 8 dagen efter ÆU hvilket gør denne til 12 dagen ik?? eller måske jeg kludrer i noget.. ville ønske det kun var 9-10 dagen

Jeg ved godt jeg er så dumt at teste inden tid men ville bare så gerne kunne overraske manden og få tvivlen ud af hovedet..

Anmeld

27. marts 2011

nielsen80

Nej du har ret, jeg mente faktisk også 9-10 dagen efter befrugtning, og man siger jo at en test kan i nogle tilfælde - og kun nogle, vise positiv efter 10. dagen efter befrugtning. Så jeg hepper og tror stadig på dit fine æg

Kan sagtens forstå man prøver at teste, og det der ønske om at kunne overraske kæresten med en positiv test. Jeg kender det alt for godt!!!! Men søde jeg ved det snart er din tur, DET LYKKES FANDME. DET SKAL DET BARE. Jeg tror virkelig på der er en fin lille bebs i vente til os alle - og forhåbentlig snart.

Anmeld

27. marts 2011

Putomanen

Ej, hvor er det bare en trist dag!!! Du får en masser  herfra for, at du tester positivt om nogle dage, og så får du også lige en masse

Anmeld

27. marts 2011

Sunflower

Jeg er nu stadig overbevist om at den test er positiv om få dage

Anmeld

27. marts 2011

baby84

hvor er i bare super søde allesammen.. Jeg håber virkelig i har ret og at heppekoret virker trods nedsatte ods

Håber der er bebs til os alle meget snart for man bliver dælme utålmodig af der her ræs... for jer alle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.