Er det småligt af mig...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Anonym trådstarter

SussieThyssen skriver:

Næ egentlig ikke..men du kan hilse damen i butikken og vise hende denne beskrivelse:

VI er masser af kvinder, der IKKE har lidt af morgenkvalme men aftenkvalme.
Kl 17 bang...så var den der.
Så hvis jeg skulle have aftensmad...så var det omkring kl 16.

Kærligst
Sussie

Det vil jeg gøre, hvis hun skulle få den idé at begynde igen! Tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Anonym trådstarter

Macaab skriver:

Sådan har jeg ikke haft det... Overhovedet, men har tilgengæld nydt, at både min søster og svigerinde ventede sig sammen med mig, da jeg ventede nr. to, og svigerinden igen, da jeg ventede nr. 3... Men tror faktisk godt jeg kan forstå dig, et eller andet sted.

Men kan det ikke være hendes "bedreviden" der irritere dig??

Jeg har ALDRIG haft morgenkvalme, men KUN haft aftenkvalme og været meget skidt tilpas med det... Så tror du måske bare skal undgå at snakke graviditet med hende, da I ikke er samme sted...

Jeg tror faktisk, at det LIGE PRÆCIS har været hendes bedrevidenhed, der slog mig lidt ud. Jeg vil jo nok ende med at bruge noge af hendes viden og ty til hende, hvis hun bare kunne formulere det, så jeg ikke føler mig så "unfit to be a mother!" Ellers har jeg min storesøster, der er helt fantastisk.

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

VIPpigen skriver:

Da jeg fik at vide min svigerinde var gravid, og havde termin 4 uger før jeg, ringede jeg grædende til min mor... Jeg syntes det var så uretfærdigt, og følte slet ikke min graviditet var noget folk gad følge længere (hun har 1 i forvejen).
Min svigermor var den der var værst, hvergang vi var på besøg fik jeg at vide min svigerinde kunne dit, og dat. Jeg var røv træt i starten af graviditeten, og kunne ikke overskue meget. Men min svigerinde kunne bare nedlægge hele verden.

Men jo længere hen vi begge kom i graviditeten brugte vi hinanden mere og mere. Så sent som i går snakkede vi alle de FORSKELLE der er mellem børnene. Vores datter kom 5 uger før tid, og hun blev sat i gang 14 dage efter termin, så jeg fødte først. Men derfor er hendes søn noget mere fremme, han vejer 2,5 kg mere end vores datter. Der er så mange ting, og du kan IKKE samligne det. Jeg havde også aftenkvalme, så jo, det eksistere, og mener hun ikke det, så lad hende om det. Graviditeter er SÅ forskellige. Nyd din graviditet, og lad vær med at samligne, DIN graviditet er speciel

Mange mange tak for dit svar - Det er lige sådan jeg har haft det: at jeg var old news, fordi hun først fortalte det så meget senere.

Men hvor har du ret i, at hver graviditet er forskellig og speciel og jeg bare skal være SÅ glad for, at jeg overhovedet er gravid og jeg har mine nærmeste (de vigtigste mennesker for mig) der synes dette er det mest fantastiske der sker i år! Nogle gange hjælper det lige at få det vendt i hovedet, så mange tak!

Anmeld

27. marts 2011

Corn

Anonym skriver:

Jeg tror faktisk, at det LIGE PRÆCIS har været hendes bedrevidenhed, der slog mig lidt ud. Jeg vil jo nok ende med at bruge noge af hendes viden og ty til hende, hvis hun bare kunne formulere det, så jeg ikke føler mig så "unfit to be a mother!" Ellers har jeg min storesøster, der er helt fantastisk.

pas på med råd fra fleregangsmødre, vi er så kloge, at det halve kunne være nok

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

Macaab skriver:

pas på med råd fra fleregangsmødre, vi er så kloge, at det halve kunne være nok

Hahahahaha, skal nok tage det hele med et gran salt og kun spørge, hvis nødvendigt!

Anmeld

27. marts 2011

Corn

Hahahahaha, skal nok tage det hele med et gran salt og kun spørge, hvis nødvendigt!

Når min mand spørger om noget vedr. børn, jeg ikke kan svare på, plejer han provokerende at spørge: med tre børn så troede jeg faktisk at du var cand. mor 

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

Macaab skriver:

Når min mand spørger om noget vedr. børn, jeg ikke kan svare på, plejer han provokerende at spørge: med tre børn så troede jeg faktisk at du var cand. mor 

Man burde efterhånden i hvert fald vide en DEL! Tænk på os stakler, der starter fra bar bund og skyyyynder sig til vagtlægen, når bare der nyses! (Overdrivelse fremmer forståelsen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.