er clearblue bedre en Valmed til test før tid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

baby84

Leonora skriver:

med morgen urin da jeg var 3+5....Ved første graviditet kunne jeg først teste positiv 4+0...

Så der er håb forude

tak for dit svar. Det er der jeg er nu..men håber jeg bare er en langsomproducent.

Har lige taget en clearblue digital som viste "ikke gravid" så nu venter jeg lige et par dage

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

baby84

Tjuhl skriver:

hvis du er i behandling skal du ALDRIG teste før tid. du får flere slags hormoner og nogle af dem kan snildt påvirke testene og vise positivt resultat hvor der reelt ikke er det (ovitrelle kan fx være i kroppen op til 12-14 dage efter den er taget og den kan give positivt udslag på en graviditetstest). Så skån dig selv og test først på testdagen!!

tak for dit svar. Jeg ved det godt, men er på 14 dagen efter otrivelle og har den ikke længere i kroppen..

står nu også med to knald negative tests der desværre bekræfter dette ;(

Anmeld

27. marts 2011

Leonora

baby84 skriver:

tak for dit svar. Det er der jeg er nu..men håber jeg bare er en langsomproducent.

Har lige taget en clearblue digital som viste "ikke gravid" så nu venter jeg lige et par dage

ja nu skal du vente et par dage...for som sagt fik jeg første gang først en positiv test 4+0 eller var det lidt mere...

Jeg håber du får de to streger snart

Anmeld

27. marts 2011

baby84

Leonora skriver:

ja nu skal du vente et par dage...for som sagt fik jeg første gang først en positiv test 4+0 eller var det lidt mere...

Jeg håber du får de to streger snart

hehe ja skal nok jeg håber så meget det er samme historie med mig..kunne så godt snart bruge at holde flytte dag fra barnløshedsgruppen

Anmeld

27. marts 2011

Leonora

baby84 skriver:

hehe ja skal nok jeg håber så meget det er samme historie med mig..kunne så godt snart bruge at holde flytte dag fra barnløshedsgruppen

Det er også bare skide uretfærdigt at nogle skal have så svært ved det mens andre bliver gravide af at stige op på en herre cykel.....

Da jeg var gravid første gang (det tog 1,5 år) testede jeg en morgen da jeg var 4+noget....og den var neg...helt blank...

Samme aften falder jeg baglens ned af en lang trappe og kommer på hosp. Her testede de positiv i en blodprøve....

Så intet er umuligt søde....og er den der ikke nu så skal det nok ske....

Anmeld

27. marts 2011

baby84

Leonora skriver:

Det er også bare skide uretfærdigt at nogle skal have så svært ved det mens andre bliver gravide af at stige op på en herre cykel.....

Da jeg var gravid første gang (det tog 1,5 år) testede jeg en morgen da jeg var 4+noget....og den var neg...helt blank...

Samme aften falder jeg baglens ned af en lang trappe og kommer på hosp. Her testede de positiv i en blodprøve....

Så intet er umuligt søde....og er den der ikke nu så skal det nok ske....

Hvor er du sød.. det er dejligt at høre. Giver lidt håb selvom det er svært at finde lige nu..hehe nu tuder jeg igen.. Skide uretfærdigt er det.

Tak for dine søde indlæg. det varmer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.