måske gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

Albert/Alberthe1

kvalmen kan sagtens komme tidligt, ved jeg fra mig selv!! Nu læste jeg lige lidt frem i indlægget og læste du ikke rigtig har held med testerne før du er omkring 2 måneder henne.. Først og fremmest vil jeg sige at du jo godt kan være længere henne end du regner med. Jeg har været gravid før, hvor jeg havde min menstration de første 2 måneder, så måske er du jo længere henne!! Tag en test og viser den negativ, vil jeg gå til lægen og få taget en blodprøve, der kan de se det i!!

Hilsen Camilla

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Anonym trådstarter

Albert/Alberthe1 skriver:

kvalmen kan sagtens komme tidligt, ved jeg fra mig selv!! Nu læste jeg lige lidt frem i indlægget og læste du ikke rigtig har held med testerne før du er omkring 2 måneder henne.. Først og fremmest vil jeg sige at du jo godt kan være længere henne end du regner med. Jeg har været gravid før, hvor jeg havde min menstration de første 2 måneder, så måske er du jo længere henne!! Tag en test og viser den negativ, vil jeg gå til lægen og få taget en blodprøve, der kan de se det i!!

Hilsen Camilla

ja min mens var osse meget svag sidst.. og blødte kun 2 dage hvor jeg bløder at bløde 5 dage... så det kan ski godt være.... jeg må jo gå til min læge, så må de tage en blodprøve...  for at jeg er gravid... vil så gerne have endnu en lille

Anmeld

27. marts 2011

Rebecca55

Min kvalme startede allerede få dage efter insemination... Så det er da ikke utænkeligt.

Anmeld

27. marts 2011

Deka11

Må lige svare på dette.

Jeg fik kvalme allerede 2 dage efter ægløsning, så jeg vil også sige at det er muligt at det er fordi du er gravid.

Håber for dig at testen ved lægen vil være positiv.  Held & lykke!

Anmeld

27. marts 2011

Anonym trådstarter

Deka11 skriver:

Må lige svare på dette.

Jeg fik kvalme allerede 2 dage efter ægløsning, så jeg vil også sige at det er muligt at det er fordi du er gravid.

Håber for dig at testen ved lægen vil være positiv.  Held & lykke!

det synes jeg er et rigtig dejligt svar det håber jeg så på det ville sku være skønt... har osse fået lidt kvalme her til aften, og er VILDT træt... har det præcis som sidst jeg var gravid... min datter er kun 10 mdr så kan sagtens huske det fra sidst...

Anmeld

27. marts 2011

Deka11

Anonym skriver:

det synes jeg er et rigtig dejligt svar det håber jeg så på det ville sku være skønt... har osse fået lidt kvalme her til aften, og er VILDT træt... har det præcis som sidst jeg var gravid... min datter er kun 10 mdr så kan sagtens huske det fra sidst...

Ja, så er det jo ikke så længe siden du prøvede det sidst.  Dejligt.  

fingre for at den er der.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.