måske gravid??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.213 visninger
15 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Anonym trådstarter

hejsa.. jeg tror jeg er gravid.. havde min mens for en måned siden, men har bare sådan haft kvalme og været oppustet.. og haft den vilde lyst til makrel, som jeg levede af sidst jeg var gravid kan man allerede nu have kvalme hvis man er gravid... det er ca 14 dage siden jeg havde ægløsning vil jeg gå ud fra.. hvad mener i piger??? skal lige siges at sidst jeg var gravid led jeg af kvalme i en MEGET svær grad... og det kom tidligt i graviditeten...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Anonym trådstarter

ingen der kan hjælpe???

Anmeld

26. marts 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Tag dig en test - det mit eneste bud

Anmeld

26. marts 2011

Levi&LilysMor

Tag en test først og se om den viser to streger, jeg kan jo sige en masse altså men den har det sidste ord  Men hvis det er en måned siden vil jeg da nok tro det ellers er der noget andet du måske skal tjekkes for ved lægen...

for den er der

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Tuttelut89 skriver:

Tag en test først og se om den viser to streger, jeg kan jo sige en masse altså men den har det sidste ord  Men hvis det er en måned siden vil jeg da nok tro det ellers er der noget andet du måske skal tjekkes for ved lægen...

for den er der

ja men teste virker ikke rigtig på mig.. så skal jeg være meget langt henne i hvert fald.. sidst var jeg 2 mdr henne og den viste kun meget svagt positiv... men tror du at det med kvalmen kan komme så hurtigt??

Anmeld

26. marts 2011

Preghiera

Anonym skriver:

ja men teste virker ikke rigtig på mig.. så skal jeg være meget langt henne i hvert fald.. sidst var jeg 2 mdr henne og den viste kun meget svagt positiv... men tror du at det med kvalmen kan komme så hurtigt??

Jeg kunne MEGET tydeligt mærke da jeg var gravid.. altså også FØR jeg tog testen. Testen skulle bare bekræfte (for mit vedkommende var det tendens til tuderi og lyst til 3-stjernet salami som gav mig fornæmmelsen)

Men hvis ikke tests "virker" på dig, så gå til lægen og få det be- eller afkræftet.

Men jo.... man kan sagtens "fornemme" det selvom man ikke er langt henne. (Har endda hørt min stedmor snakke om at hun kunne fornemme det et par dage efter ÆL da de prøvede)

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Preghiera skriver:

Jeg kunne MEGET tydeligt mærke da jeg var gravid.. altså også FØR jeg tog testen. Testen skulle bare bekræfte (for mit vedkommende var det tendens til tuderi og lyst til 3-stjernet salami som gav mig fornæmmelsen)

Men hvis ikke tests "virker" på dig, så gå til lægen og få det be- eller afkræftet.

Men jo.... man kan sagtens "fornemme" det selvom man ikke er langt henne. (Har endda hørt min stedmor snakke om at hun kunne fornemme det et par dage efter ÆL da de prøvede)

jeg har bare kvalme, er oppustet har ligesom mens smerter og er enormt træt... det plejer jeg bare ikke... men ja, jeg må jo gå til lægen hvis min mens ikke kommer.. sidst vidste jeg det osse bare... kunne mærke det og var ikke overrasket da min mens udeblev... jeg VIDSTe DET BARE..

Anmeld

26. marts 2011

Preghiera

Anonym skriver:

jeg har bare kvalme, er oppustet har ligesom mens smerter og er enormt træt... det plejer jeg bare ikke... men ja, jeg må jo gå til lægen hvis min mens ikke kommer.. sidst vidste jeg det osse bare... kunne mærke det og var ikke overrasket da min mens udeblev... jeg VIDSTe DET BARE..

Ja lige præcis... Tror at vi helt naturligt har en graviditetstest inde i hovedet Vi VED det bare... Men ja er man i tvivl må man jo bare tjekke Held og lykke - jeg håber du får det svar du ønsker

Anmeld

27. marts 2011

Levi&LilysMor

Det er meget forskelligt men ja kvalmen kan være der  min test var også først positiv da jeg var 1,5-2 mdr henne og havde kun ømme bryster som jeg så først lagde mærke til da jeg fandt ud af det, ellers havde jeg slet ikke tænkt tanken om at det kunne være en baby i mavsen

Anmeld

27. marts 2011

UngMor83

Preghiera skriver:

Ja lige præcis... Tror at vi helt naturligt har en graviditetstest inde i hovedet Vi VED det bare... Men ja er man i tvivl må man jo bare tjekke Held og lykke - jeg håber du får det svar du ønsker

Lige præcis

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.