Jeg elsker min kæreste/forlovede <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

metski83

Jeanne skriver:

dejligt indlæg :-) min er nu heller ikke så ringe ;0) selvom han til tider er en kæmpe snotskovl, så er han MIN kæmpe snotskovl :-) Min søster er ved at blive skilt og jeg får bare mavepine på hendes vejne.

Tak for det

Det er bestemt ikke rart når nogen man holder af og kender bliver skilt. Men lærer i hvert fald at sætte pris på ens eget forhold.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

SussieThyssen

metski83 skriver:

Jeg elsker min kæreste mere end noget andet, han er det bedste der nogensinde er sket mig Jeg ved han er min eneste ene. Vi passer så perfekt sammen.

Idag fandt jeg ud af at et vennepar skulle skilles, rigtig trist. Og er ked af det på deres vegne.Jeg har det rigtig mærkleigt med det.

I sådan et tilfælde tænker jeg over hvor heldig jeg føler mig, og hvor meget jeg bare elsker min kæreste/forlovede. Jeg er glad for det ikke er mig som er i sådan en situation.

Også når man læser her inde om parforhold der knager, så syntes jeg det er så frygtelig for vedkomne. Men samtidig bliver jeg bare så lykkelig for mit eget forhold og for min dejlige elskede skat.

Kender i det ?

Jeps..det kan du tro jeg gør.
Jeg elsker også min mand over alt på jorden og er dybt taknemmelig for at han kan holde ud at leve sammen med et skørt kvindfolk som mig

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. marts 2011

metski83

SussieThyssen skriver:

Jeps..det kan du tro jeg gør.
Jeg elsker også min mand over alt på jorden og er dybt taknemmelig for at han kan holde ud at leve sammen med et skørt kvindfolk som mig

Kærligst
Sussie

Ja det er fantasisk at have en man elsker så højt, og en der også elsker en ligeså højt Det er ægte kærlighed

Anmeld

27. marts 2011

malenecl

Jeg er også så lykkelig med min forlovede!

Han var min bedste ven i 4-5 år før vi blev kærester .

Vi har selvfølgelig vores op og ned ture, men det hører jo med . Nogen gange kan jeg ikke forstå at jeg kan være så heldig at have ham

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.