Jeg elsker min kæreste/forlovede <3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.043 visninger
13 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. marts 2011

metski83

Jeg elsker min kæreste mere end noget andet, han er det bedste der nogensinde er sket mig Jeg ved han er min eneste ene. Vi passer så perfekt sammen.

Idag fandt jeg ud af at et vennepar skulle skilles, rigtig trist. Og er ked af det på deres vegne.Jeg har det rigtig mærkleigt med det.

I sådan et tilfælde tænker jeg over hvor heldig jeg føler mig, og hvor meget jeg bare elsker min kæreste/forlovede. Jeg er glad for det ikke er mig som er i sådan en situation.

Også når man læser her inde om parforhold der knager, så syntes jeg det er så frygtelig for vedkomne. Men samtidig bliver jeg bare så lykkelig for mit eget forhold og for min dejlige elskede skat.

Kender i det ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

ved præcis hvad du mener!  er os lykkelig for mit forhold!

Anmeld

26. marts 2011

Turtles

Hvor er det bare dejligt at læse om et lykkeligt forhold

Hvor er det bare dejligt for jer
Jeg er også rigtig lykkelig og glad for jeg har fundet manden i mit liv, og vi sammen har fået vores dejlige søn.

Og jeg føler så meget med dem hvor parforholdet knager eller hvor de går fra hinanden Alle fortjener at være lykkelige, om det så er alene eller i et forhold.

Anmeld

26. marts 2011

metski83

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

ved præcis hvad du mener!  er os lykkelig for mit forhold!

Og hvor er det bare skønt med sådan et forhold, så har man det godt. Føler mig nogle gange som om mit forhold er fra en film,hvor det hele bare er så lykkeligt.Og det er jo bare fantastisk

Anmeld

26. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

ja det er skønt, vi har så 2 børn og 5 år på bagen. hvad med jer ?

Anmeld

26. marts 2011

henh01

dejligt at høre

Anmeld

27. marts 2011

metski83

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

ja det er skønt, vi har så 2 børn og 5 år på bagen. hvad med jer ?

Hvor dejligt Dejligt med et skønt forhold

Jamen du får lige historien, kort fortalt.

Vi mødte hinanden for snart tre år siden.

Vi var sammen nogle måneder, inden vi officielt blev kærester.

Vi var begge vilde med hianden, men min kæreste turde ikke give sig selv lov, for som han sagde, når du lærer mig at kende vil du alligevel ikke have mig.  Det kommer sig af en smule hård opvækst, både hans stedfar og far døde af kræft da han var teenager, og han var meget knyttet til begge. Så han var egentlig total ligeglad med sig selv, for dem han holdte af, forsvandt jo alligevel bare.

Så han turde ikke binde sig. Men et eller andet sagde mig, at ham skulle jeg ikke give slip på, hvilket jeg normalt ville gøre hvis jeg fik et NEJ. Men jeg vidste han var vild med mig, og jeg med ham. Så jeg kunne og ville ikke give slip.

Han fandt jo så heldigvis ud af, at jeg altså ikke bare forsvandt, selvom jeg lærte ham bedre at kende. Jeg har aldrig haft kæmpe selvtillid mht. fyre, og har altid været temmelig uheldig syntes jeg selv. Men med ham var det bare anderledes, her følte jeg mig tryg.

Så belv vi kærester, og så gik det stærkt. Vi var med det samme klar over det bare skulle være os to. Så 7 måneder efter, på vores månedsdag på Mallorca, blev vi forlovet 9 måneder efter havde vi købt hus. Og nu snart 3 år efter prøver vi så at lave en lille baby .

Jeg har altid drømt om, og glædet mig til den dag hvor jeg fik hus hund, og ham jeg skulle være sammen med. Og en dag gik det op for mig, at alt det havde jeg, og det er jeg lykkelig for.

Sorry, det blev en længere historie

Anmeld

27. marts 2011

metski83

henh01 skriver:

dejligt at høre

Tak Ja skønt

Anmeld

27. marts 2011

metski83

Turtles skriver:

Hvor er det bare dejligt at læse om et lykkeligt forhold

Hvor er det bare dejligt for jer
Jeg er også rigtig lykkelig og glad for jeg har fundet manden i mit liv, og vi sammen har fået vores dejlige søn.

Og jeg føler så meget med dem hvor parforholdet knager eller hvor de går fra hinanden Alle fortjener at være lykkelige, om det så er alene eller i et forhold.

Lige præcis Syntes næsten altid det er ulykkelige forhold man hører om, og mange skriver om her inde. Det er også helt i orden, for man har jo brug for at snakke og blive hørt, når man har det skidt. Og det er synd for disse piger/drenge

Havde bare brug for at skrive en positiv side af sagen, fordi jeg er lykkelig for jeg ikke er en af "dem". Specielt  efter jeg lige igår fandt ud af at et vennepar skulle skilles Hvilket jeg tror er pga. barnløshed bla.

Anmeld

27. marts 2011

1977

Profilbillede for 1977
dejligt indlæg :-) min er nu heller ikke så ringe ;0) selvom han til tider er en kæmpe snotskovl, så er han MIN kæmpe snotskovl :-) Min søster er ved at blive skilt og jeg får bare mavepine på hendes vejne.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.