Ved i hvad dette er(med Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

Anonym trådstarter

T.K. skriver:

Hej!

Har hun det også i knæhaser, armhuler, osv? Det kunne måske ligne lidt børneeksem....

Nej det er faktisk næsten de eneste steder hun ikke har det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

kamtok

kamtok skriver:

Det er næsten som at se min søn. Han har også fået samme type udslæt, bare ikke så meget (endnu), men det har bredt sig fra maven om til ryggen og op i nakken.

Han havde ikke noget i går (så vidt jeg mindes), men i dag var det der og er bare blevet værre i løbet af dagen.
Jeg mistænker ham for at være allergisk overfor olie - badede ham nemlig med olie i går, fordi jeg var løbet tør for babybad/shampoo. Og nu jeg tænker over det, så masserede vi også hans mave med olie da han var spæd, og der fik han også lidt udslæt på maven.

Og lad mig tilføje at vi bruger Neutral babyolie og at han også er allergisk overfor Derma babycreme (det har han også slået helt ud af i ansigtet på et tidspunkt)..

Anmeld

26. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

Jeg er selv perfume allergiker så nej intet af den slags, vi har også bare tænkt og tænkt over hvad hun har fået, men hun fårstort set de samme ting hver dag

det kunne være der var noget af det som pludselig kroppen ikke længere kan klare. jeg har også pludselig fået alergi overfor ting, som katte dog er det bare væk igen. så kan jo komme og gå. men en ide find en crem som kan afkøle og hjælpe mod kløen. hjælper nok. ved jeg med mig selv. døjer ofte med kløen og røde stedet ved ikke hvad det er men jeg kan jo kradse igennem så klare det man kan sådan en bette jo ikke. men noget aloe vera eller ligende. at have sådan en plante er rigtigt godt  

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Kirle skriver:

Virusudslæt med noget eksem i... Ellers ved jeg ikke. Håber hun bliver bedre snart!

Tak

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

det kunne være der var noget af det som pludselig kroppen ikke længere kan klare. jeg har også pludselig fået alergi overfor ting, som katte dog er det bare væk igen. så kan jo komme og gå. men en ide find en crem som kan afkøle og hjælpe mod kløen. hjælper nok. ved jeg med mig selv. døjer ofte med kløen og røde stedet ved ikke hvad det er men jeg kan jo kradse igennem så klare det man kan sådan en bette jo ikke. men noget aloe vera eller ligende. at have sådan en plante er rigtigt godt  

Noget alo var en god ide, tror faktisk jeg har noget! Tak

Anmeld

26. marts 2011

fit_fys

Anonym skriver:

Nej det er faktisk næsten de eneste steder hun ikke har det

ok... så ved jeg desværre ikke hvad det kan være, men held og lykke med at finde ud af det så det lille pus kan få det behandlet.....

Anmeld

26. marts 2011

kamtok

Anonym skriver:

Vi har ikke brugt noget olie....
Sidst vi brugte olie var i sidste  weekend efter babysvøm.

Det kan måske være noget andet i bruger til at bade hende i ? Eller smørrer du hende måske med noget efter badet?

Anmeld

26. marts 2011

Isabella_mor

der findes nogen der ikke kan tåle neutrals produkter... har jeg hørt og læst mig til herinde også...

prøv evt jer frem med nogle forskellige svane/astma og allergimærkede vaskepulver og bad produkter...

evt, änglamark og Mini risk...

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

T.K. skriver:

ok... så ved jeg desværre ikke hvad det kan være, men held og lykke med at finde ud af det så det lille pus kan få det behandlet.....

Tak...

Jeg overveje at ringe til døgn apoteke og hører om de kan forslå noget kløe stillende Så kan hun måske sove lidt i nat.

Eller er det laanng tid til mandag

Anmeld

26. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anonym skriver:

Noget alo var en god ide, tror faktisk jeg har noget! Tak

er rigtigt dejligt. også selve planten. dejligt man kan knække bladene af og få 'crem' den vej hjælper mindst lige så godt og den bliver jo ved med at vokse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.