Ved i hvad dette er(med Billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.808 visninger
34 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej Piger

Min datter har i et stykke tid haft noget udslet lignende noget på kroppen, som lægen bare siger er en virus.

Jeg har snakket med vagt lægen som siger det burde være gået over efter et par dag, nu er der gået et par uger og i denne weekend er det bare blevet rigtig slemt.
Vagtlægen ville nok mere mener det var noget allergi men var ikke sikker.

Har i set noget lignende? Det klør så meget på hende at hun slet ikke hun kan sove.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

<3

Virusudslæt med noget eksem i... Ellers ved jeg ikke. Håber hun bliver bedre snart!

Anmeld

26. marts 2011

Anitta Kristiansen

jeg ville sige der er noget hun ikke kan tåle. bruger i vaskemiddel med parfume eller sådan noget på tøjet? eller skøllemiddel. ville være mit gæt. 

Anmeld

26. marts 2011

fit_fys

Hej!

Har hun det også i knæhaser, armhuler, osv? Det kunne måske ligne lidt børneeksem....

Anmeld

26. marts 2011

B&J

Åhh stakkels hende kan vagtlægen slet ikke gøre noget så det ikke Klør??

kan desværre ikke hjælpe med hvad det kunne være

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Anitta Kristiansen skriver:

jeg ville sige der er noget hun ikke kan tåle. bruger i vaskemiddel med parfume eller sådan noget på tøjet? eller skøllemiddel. ville være mit gæt. 

Jeg er selv perfume allergiker så nej intet af den slags, vi har også bare tænkt og tænkt over hvad hun har fået, men hun fårstort set de samme ting hver dag

Anmeld

26. marts 2011

kamtok

Det er næsten som at se min søn. Han har også fået samme type udslæt, bare ikke så meget (endnu), men det har bredt sig fra maven om til ryggen og op i nakken.

Han havde ikke noget i går (så vidt jeg mindes), men i dag var det der og er bare blevet værre i løbet af dagen.
Jeg mistænker ham for at være allergisk overfor olie - badede ham nemlig med olie i går, fordi jeg var løbet tør for babybad/shampoo. Og nu jeg tænker over det, så masserede vi også hans mave med olie da han var spæd, og der fik han også lidt udslæt på maven.

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Åhh stakkels hende kan vagtlægen slet ikke gøre noget så det ikke Klør??

kan desværre ikke hjælpe med hvad det kunne være

Nej desværre ikke når hun er under et år, så skal man til egen læge og sendes videre til børnelæge eller dermetolog. Håber ikke det bliver en længere proces med lang vente tid

Anmeld

26. marts 2011

B&J

Anonym skriver:

Nej desværre ikke når hun er under et år, så skal man til egen læge og sendes videre til børnelæge eller dermetolog. Håber ikke det bliver en længere proces med lang vente tid

Åhh hvor er det synd for hende, håber snart det går over eller ikke er så slemt så hun kan få noget for det

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

kamtok skriver:

Det er næsten som at se min søn. Han har også fået samme type udslæt, bare ikke så meget (endnu), men det har bredt sig fra maven om til ryggen og op i nakken.

Han havde ikke noget i går (så vidt jeg mindes), men i dag var det der og er bare blevet værre i løbet af dagen.
Jeg mistænker ham for at være allergisk overfor olie - badede ham nemlig med olie i går, fordi jeg var løbet tør for babybad/shampoo. Og nu jeg tænker over det, så masserede vi også hans mave med olie da han var spæd, og der fik han også lidt udslæt på maven.

Vi har ikke brugt noget olie....
Sidst vi brugte olie var i sidste  weekend efter babysvøm.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.