Sødeste trådstarter!
Først: STORT TILLYKKE med graviditeten! Hvor er det dejligt!
Du er jo ved at SPRÆKKE af glæde og stolthed! Hvis man bare har SÅ meget lyst til at fortælle det, så skal man da gøre det! Du skal overhovedet ikke lytte til, hvad "de fleste" plejer at gøre, hvis DU har lyst til at gøre noget andet! (Tror forøvrigt heller ikke at det er helt rigtigt - ikke i min omgangskreds og arbejdsplads i hvert fald) Der er ingen regler!
Jeg FORSTÅR simpelthen ikke argumentet med, at man skal vente til man er sikker på, at det bliver til noget! Ja, man har større risiko for at abortere inden uge 12, men da jeg aborterede i uge 11 var jeg super glad for, at alle havde vidst, at jeg var gravid. Hvordan pokker skulle de ellers kunne forstå min sorg? Det havde da ikke været mindre hårdt, hvis de ikke havde vist det - måske tvært i mod - jeg havde ikke kunnet pakke mine følelser væk af den grund.
Du kan også rende ind i, at du får det VIIIILDT dårligt. Skal du så prøve at skjule det i stedet for at kunne hente støtte, forståelse og aflastning?
Så hvis du har lyst til at sige det, så gør det! Folk vil bare glæde sig sammen med dig (og skulle der være nogle få, der ikke gør, så er det deres problem)
NYYYD det
.
Anmeld