1 år og intet jeg elsker dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

mor til Isabel,Shane og Caitlin

jeg er af samme type.. jeg siger det MEGET sjældent.. min mand og jeg har været sammen nu i 6 år og siger det ikke så tit som han siger det til mig..

ikke fordi jeg ikke elsker ham men det er bare "ord" for mig... sagde det en gang til en der betød vildt meget for mig og efter den dag så jeg ham aldrig igen

Min mand gjorde det en dag hvor vi hyggede med lækker mad og havde set en film hvor han kiggede mig dybt i øjnene og sagde elsker du mig.. og jeg sagde ja og så sagde han jeg elsker også dig.. det var første gang jeg sagde det.. men sagde stadig ikke sætningen før efter laaaaaaaaaang tid...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

serinasmor

lyder underligt ... men for nogle mennesker ligger det lige på tungen og ryger ud hele tiden .. for andre er det kun noget man siger 3 gange i livet ... er han det værd og behandler han dig ellers godt .. så tro på at han nok skal få det sagt den dag i bliver gift

serinasmor

Anmeld

27. marts 2011

Anonym

Jeg vil bare sige, at som din kæreste er nu. Sådan var jeg også i starten af vores forhold. Jeg må ærlig indrømme, at det nok var fordi jeg i starten ikke ELSKEDE ham. For mig var det noget der kom med tiden. Derfor sagde jeg altid til ham: Ej jeg holder bare SÅ meget af dig. Med tiden (måske indenfor et år) blev det så til jeg elsker dig.

I dag (mange år efter) er hverken min mand eller jeg særlig gode til at sige det med ord. Men tilgengæld viser vi det hver eneste dag ved at have et dejligt ægteskab med massere af respekt for hinanden og et godt samarbejde (hvis man kan sige det sådan)

Hvis du ellers føler din kæreste hold rigtig meget af dig, så ville jeg (hvis jeg var dig) måske holde en lille pause med at sige det til ham, da han måske kan føle sig presset til at sige i ligemåde. Men hvis det fortsætter i længere tid frem, så må I selvfølgelig have en alvorlig snak om han virkelig vil dig og jer.

Anmeld

27. marts 2011

Anonym

Måske han ikke elsker dig?

Anmeld

27. marts 2011

SussieThyssen

Jeg har nu altid undret mig..for hvis man lever sammen, så må der vel også være en grund...nemlig den at man elsker hinanden...så hvor svært kan det være?

Helt sikkert er det, at jeg aldrig ville flytte sammen med en, der ikke først havde sagt at han elskede mig..for hvad er det så værd?
Jeg ville da føle mig som en tjenestepige, hvis jeg ikke fik at vide, at jeg var/er elsket, og så kan det ligesom være det samme.

Så hvis jeg var dig, så ville jeg spørge ham lige ud, for hvis det kun er den ene part, der siger de 3 små ord, bliver det jo nærmest til en envejskommunikation, og så må du melde ud, at du har brug for at høre det.

Kærligst
Sussie

Anmeld

27. marts 2011

Sof

SussieThyssen skriver:

Jeg har nu altid undret mig..for hvis man lever sammen, så må der vel også være en grund...nemlig den at man elsker hinanden...så hvor svært kan det være?

Helt sikkert er det, at jeg aldrig ville flytte sammen med en, der ikke først havde sagt at han elskede mig..for hvad er det så værd?
Jeg ville da føle mig som en tjenestepige, hvis jeg ikke fik at vide, at jeg var/er elsket, og så kan det ligesom være det samme.

Så hvis jeg var dig, så ville jeg spørge ham lige ud, for hvis det kun er den ene part, der siger de 3 små ord, bliver det jo nærmest til en envejskommunikation, og så må du melde ud, at du har brug for at høre det.

Kærligst
Sussie

Kunne ikke være mere enig

Hvis ikke kæresten kunne fortælle mig (selvom han dagligt viser mig det) at han elsker mig, så skulle vi godt nok ikke bo sammen og slet ikke have barn sammen. Det ville jeg slet ikke kunne, men nu var vi også forholdsvis hurtige til at sige det, men vi blev også begge meget overraskede over hvor utrolig mange og stærke følelser vi havde for hinanden  

Anmeld

27. marts 2011

Anonym

hej

hvis det var mig ville jeg have taget en snak med han for længst.

og især når du har de følser du har for ham, så gør det ond indeni, og ikke få noget tilbage.

mit råd tag en god lang snak med ham, om jeres forhold og han's følser overfor dig.

held og lykke

Anmeld

27. marts 2011

Senia

Giv ham tid. Måske noget i hans fortid der gør at han er forsigtig, eller han bare ikke er typen der er så åben omkring følelserne.

Jeg har selv haft en kæreste hvor der gik 1½ år... og på daværende tidspunkt havde jeg selv svært ved at sige at jeg elskede nogen, så spekulerede ikke så meget over det.

Men ja, giv ham tid.. Det vigtigste er jo at han viser at han elsker dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.