1 år og intet jeg elsker dig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.141 visninger
17 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. marts 2011

Anonym trådstarter

Nu har jeg været sammen med min kæreste 1 år.

Jeg siger til ham at jeg elsker ham, men han siger ikke noget igen, og har ikke sagt det endnu.

Hvis det havde været jeres kæreste, hvordan ville i så reagere.

Er anonym, da jeg ikke vil ramme nogen personligt.

Anonyme svar er tilladt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Dinna88

Var det min kæreste ville jeg godt nok undre mig - men jeg havde så taget samtalen med ham for længst
Min kæreste sagde det til mig efter to uger, og jeg sagde selvfølgelig "jeg elsker også dig" til ham, så det er svært for mig at forhold mig til at sige det, uden at få det igen. Siger han bare intet? Eller siger han at han holder af dig, eller?  

Anmeld

26. marts 2011

twinny

den er svær, nogle folk har jo bare ikk så let ved at sige, for det er jo store ord...

Jeg havde ventet og set siden an, hvis der ikk var sket noget indenfor et par måneder.

havde jeg nok spurgt ham, uden at angribe ham.

om han har svært ved at sige det eller hvad?

held og lykke med det...

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Var det min kæreste ville jeg godt nok undre mig - men jeg havde så taget samtalen med ham for længst
Min kæreste sagde det til mig efter to uger, og jeg sagde selvfølgelig "jeg elsker også dig" til ham, så det er svært for mig at forhold mig til at sige det, uden at få det igen. Siger han bare intet? Eller siger han at han holder af dig, eller?  

Han siger jeg er dejlig

Anmeld

26. marts 2011

Dinna88

Anonym skriver:

Han siger jeg er dejlig

Det lyder underligt, når det er et helt år I har været sammen. Måske er han lidt bange for at knytte sig på den måde, har haft svært ved at sige at han elsker nogen generelt, eller måske er han bare en af dem der er meget varsom med de ord? Har du taget en snak med ham om det?

Anmeld

26. marts 2011

Nadia Foged

Jeg ville nok også undre mig og blive lidt ked af det, jeg mener bare i har været sammen så længe, så elske dig må han da gøre ?? Skulle jeg mene men nogle har meget svært ved det ..

Men snak med ham om det stille og roligt, om det er fordi han ikke elsker dig, eller fordi det for ham er meget store ord - bare stille og roligt uden det bliver skræmmende

Men vil sige det er længe uden at han siger det (:

Anmeld

26. marts 2011

FamilenStorm

Anonym skriver:

Jeg siger til ham at jeg elsker ham, men han siger ikke noget igen, og har ikke sagt det endnu.

Anonyme svar er tilladt

Jeg havde nok også reageret noget før og evt spurgt ham omkring hvordan han har det med den sætning..

Personligt kan jeg ikke selv sige det hvis jeg ikke mener det 100% og det samme kan min mand heller ikke.. Vi sagde det første gang til hinanden efter godt 2 mdr.

Det kan jo være at han har svært ved at sige de tre sætninger..

Min eks fx sagde det også meget sjældent hvor han havde det på den måde, at han følte at hvis han sagde det for tit at dets betydning forsvandt lidt.. Hvorimod nu med min mand siger vi det flere gange dagligt til hinanden...

Men hvis jeg var dig vil jeg høre ham om hvorfor han ikke har sagt det til dig...

Kram

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Dinna88 skriver:

Det lyder underligt, når det er et helt år I har været sammen. Måske er han lidt bange for at knytte sig på den måde, har haft svært ved at sige at han elsker nogen generelt, eller måske er han bare en af dem der er meget varsom med de ord? Har du taget en snak med ham om det?

Har kun nævnt det kort

Anmeld

26. marts 2011

samantha1986

Anonym skriver:

Anonyme svar er tilladt

Jeg ville synes det var mærkeligt hvis min kæreste ikke havde sagt det.

Han var ret hurtig og sagde det efter få uger, hvor jeg ikke var parat til det, og der gik en måned eller to før jeg var klar. men et helt år er bare lang tid

Anmeld

26. marts 2011

Isabella_mor

det er da ikke noget at kimse af.. min kæreste og jeg har været sammen i over 4 år..

han har først lige for nylig sagt i svar af at jeg fortalte hvor højt jeg elsker ham "jeg elsker måske også dig lidt"

der er bare typer der ikke siger det. men hvis han viser det så betyder ordene ikke en skid... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.