Laulund87s datter - frisk efter operation (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

Nadia Foged

Dinna88 skriver:

Haha, pas på hvad du siger! Jeg tager SÅ mange billeder af hende, at I ville drukne herinde!

Tak! Og ja, det klarede hun godt!

Tager selv en overflod af billeder af mine niecer og nevøer når jeg kan komme til det - man bliver jo helst paparazzi når de dejlige børn er i nærheden

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Dinna88

Nadia Foged skriver:

Tager selv en overflod af billeder af mine niecer og nevøer når jeg kan komme til det - man bliver jo helst paparazzi når de dejlige børn er i nærheden

Haha, ja, man KAN ikke lade være! Maria elsker kameraet, som det ses. Hun kigger direkte ind i det!

Anmeld

26. marts 2011

Nadia Foged

Dinna88 skriver:

Haha, ja, man KAN ikke lade være! Maria elsker kameraet, som det ses. Hun kigger direkte ind i det!

Hun er bare super fotogen :0)

Anmeld

26. marts 2011

Dinna88

Nadia Foged skriver:

Hun er bare super fotogen :0)

Jaaaa Og tak, igen.

Anmeld

26. marts 2011

Dansker I Holland

Dinna88 skriver:

Hej alle babyfolk.

Okay, jeg ved godt, at jeg spammer jer lidt med billeder af  Maria - men hun er jo ikke til at stå for  Hun var jo i odense for kort tid siden, men hun er frisk som en havørn igen! Min søster, Maria og jeg var inde i byen i dag og så fik vi da lige frokost på en café - Maria hyggede sig rigtig meget, og jeg kunne altså ikke lade være med at tage nogle billeder. Hun ser så nuttet ud med sine 5 tænder (okay, den ene kan man kun lige se spidsen af, men der er altså 5!) - Super, at man lige kan hapse mosters fritter og mors tzatziki 

(den sorte skygge på to af billederne er noget fra barnevognen, billederne er jo på ingen måder opstillede, så opdagede den først nu, hvor jeg sad og redigerede dem!) Og så er hun altså bare nuttet med sit uglede huehår!

Ihhh hvor er hun bare nuser altså

Anmeld

26. marts 2011

Vingummien

Dejlig pige

Anmeld

26. marts 2011

Kruse90

Hej søde
Hvor er det dejligt at hun er så frisk.. kunne ikke lige vente med at skrive hejsa er i sommerhus i østerhurup, derfor der ingen smileyer er hehe, så er på med fars tlf. Kram herfra

Anmeld

26. marts 2011

Dinna88

NR3ønskebarn skriver:

Ihhh hvor er hun bare nuser altså

tjaaak, det synes jeg også Haha. 

Anmeld

26. marts 2011

Dinna88

Vingummien skriver:

Dejlig pige

Hehe, tjak. Det ar Lotte og bruno klaret godt

Anmeld

26. marts 2011

Laulund87

Kruse90 skriver:

Hej søde
Hvor er det dejligt at hun er så frisk.. kunne ikke lige vente med at skrive hejsa er i sommerhus i østerhurup, derfor der ingen smileyer er hehe, så er på med fars tlf. Kram herfra

Uhh håber i har en fantastisk tur i sommerhus søde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.