Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Dinna88 skriver: Haha, pas på hvad du siger! Jeg tager SÅ mange billeder af hende, at I ville drukne herinde! Tak! Og ja, det klarede hun godt!
Haha, pas på hvad du siger! Jeg tager SÅ mange billeder af hende, at I ville drukne herinde!
Tak! Og ja, det klarede hun godt!
Tager selv en overflod af billeder af mine niecer og nevøer når jeg kan komme til det - man bliver jo helst paparazzi når de dejlige børn er i nærheden
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia Foged skriver: Tager selv en overflod af billeder af mine niecer og nevøer når jeg kan komme til det - man bliver jo helst paparazzi når de dejlige børn er i nærheden
Haha, ja, man KAN ikke lade være! Maria elsker kameraet, som det ses. Hun kigger direkte ind i det!
Dinna88 skriver: Haha, ja, man KAN ikke lade være! Maria elsker kameraet, som det ses. Hun kigger direkte ind i det!
Hun er bare super fotogen :0)
Nadia Foged skriver: Hun er bare super fotogen :0)
Jaaaa Og tak, igen.
Dinna88 skriver: Hej alle babyfolk. Okay, jeg ved godt, at jeg spammer jer lidt med billeder af Maria - men hun er jo ikke til at stå for Hun var jo i odense for kort tid siden, men hun er frisk som en havørn igen! Min søster, Maria og jeg var inde i byen i dag og så fik vi da lige frokost på en café - Maria hyggede sig rigtig meget, og jeg kunne altså ikke lade være med at tage nogle billeder. Hun ser så nuttet ud med sine 5 tænder (okay, den ene kan man kun lige se spidsen af, men der er altså 5!) - Super, at man lige kan hapse mosters fritter og mors tzatziki (den sorte skygge på to af billederne er noget fra barnevognen, billederne er jo på ingen måder opstillede, så opdagede den først nu, hvor jeg sad og redigerede dem!) Og så er hun altså bare nuttet med sit uglede huehår!
Hej alle babyfolk.
Okay, jeg ved godt, at jeg spammer jer lidt med billeder af Maria - men hun er jo ikke til at stå for Hun var jo i odense for kort tid siden, men hun er frisk som en havørn igen! Min søster, Maria og jeg var inde i byen i dag og så fik vi da lige frokost på en café - Maria hyggede sig rigtig meget, og jeg kunne altså ikke lade være med at tage nogle billeder. Hun ser så nuttet ud med sine 5 tænder (okay, den ene kan man kun lige se spidsen af, men der er altså 5!) - Super, at man lige kan hapse mosters fritter og mors tzatziki
(den sorte skygge på to af billederne er noget fra barnevognen, billederne er jo på ingen måder opstillede, så opdagede den først nu, hvor jeg sad og redigerede dem!) Og så er hun altså bare nuttet med sit uglede huehår!
Ihhh hvor er hun bare nuser altså
Dejlig pige
NR3ønskebarn skriver: Ihhh hvor er hun bare nuser altså
tjaaak, det synes jeg også Haha.
Vingummien skriver: Dejlig pige
Hehe, tjak. Det ar Lotte og bruno klaret godt
Kruse90 skriver: Hej sødeHvor er det dejligt at hun er så frisk.. kunne ikke lige vente med at skrive hejsa er i sommerhus i østerhurup, derfor der ingen smileyer er hehe, så er på med fars tlf. Kram herfra
Hej sødeHvor er det dejligt at hun er så frisk.. kunne ikke lige vente med at skrive hejsa er i sommerhus i østerhurup, derfor der ingen smileyer er hehe, så er på med fars tlf. Kram herfra
Uhh håber i har en fantastisk tur i sommerhus søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128