Laulund87s datter - frisk efter operation (billeder)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.295 visninger
24 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Dinna88

Hej alle babyfolk.

Okay, jeg ved godt, at jeg spammer jer lidt med billeder af  Maria - men hun er jo ikke til at stå for  Hun var jo i odense for kort tid siden, men hun er frisk som en havørn igen! Min søster, Maria og jeg var inde i byen i dag og så fik vi da lige frokost på en café - Maria hyggede sig rigtig meget, og jeg kunne altså ikke lade være med at tage nogle billeder. Hun ser så nuttet ud med sine 5 tænder (okay, den ene kan man kun lige se spidsen af, men der er altså 5!) - Super, at man lige kan hapse mosters fritter og mors tzatziki 

(den sorte skygge på to af billederne er noget fra barnevognen, billederne er jo på ingen måder opstillede, så opdagede den først nu, hvor jeg sad og redigerede dem!) Og så er hun altså bare nuttet med sit uglede huehår!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

twinboys

Iiiihhh hun er da også bare skøn...

Majbritt

Anmeld

26. marts 2011

Ranarupta

Dinna88 skriver:

Hej alle babyfolk.

Okay, jeg ved godt, at jeg spammer jer lidt med billeder af  Maria - men hun er jo ikke til at stå for  Hun var jo i odense for kort tid siden, men hun er frisk som en havørn igen! Min søster, Maria og jeg var inde i byen i dag og så fik vi da lige frokost på en café - Maria hyggede sig rigtig meget, og jeg kunne altså ikke lade være med at tage nogle billeder. Hun ser så nuttet ud med sine 5 tænder (okay, den ene kan man kun lige se spidsen af, men der er altså 5!) - Super, at man lige kan hapse mosters fritter og mors tzatziki 

(den sorte skygge på to af billederne er noget fra barnevognen, billederne er jo på ingen måder opstillede, så opdagede den først nu, hvor jeg sad og redigerede dem!) Og så er hun altså bare nuttet med sit uglede huehår!

Jeg kan godt forstå, at du spammer os!

Hvor er hun bare dejlig og sikke smukke øjne! 

Anmeld

26. marts 2011

Dinna88

twinboys skriver:

Iiiihhh hun er da også bare skøn...

Majbritt

Jaaaa, taak

Anmeld

26. marts 2011

Dinna88

Ranarupta skriver:

Jeg kan godt forstå, at du spammer os!

Hvor er hun bare dejlig og sikke smukke øjne! 

Hæhæ
Jeg bed faktisk også mærke i hendes øjne på de her billeder - jeg synes pludselig de er flottere end de plejer at være, haha. Men ja, og når hun så smiler, så er man bare solgt  Men tak!  

Anmeld

26. marts 2011

Laulund87

Jeg skal have de billeder der!

Anmeld

26. marts 2011

Nadia Foged

Spam endelig videre :0) At se sådan en lille dejlig guldklump kan da kun få folk til at smile

HUN ER BARE KÆR - godt hun er ovenpå igen

Anmeld

26. marts 2011

Mor til prinsessen :-)

lækkermus

Anmeld

26. marts 2011

Dinna88

Nadia Foged skriver:

Spam endelig videre :0) At se sådan en lille dejlig guldklump kan da kun få folk til at smile

HUN ER BARE KÆR - godt hun er ovenpå igen

Haha, pas på hvad du siger! Jeg tager SÅ mange billeder af hende, at I ville drukne herinde!

Tak! Og ja, det klarede hun godt!

Anmeld

26. marts 2011

Dinna88

Mor til prinsessen :-) skriver:

lækkermus

Hehe, taak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.