Skal jeg tro på det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

Anonym trådstarter

Jacob&Kusuma skriver:

Den er godt nok svær.

Har hun da aldrig snakket om graviditeten men hun "havde" barnet?

Og fortalte hun hvem faren var?

Det er svært at bedømme om sådan noget passer, nogle mennesker er i stand til at gøre hvad som helst for at få opmærksomhed!

Altså hun ringede og fortalte mig at hun var gravid, men det har f.eks aldrig været skrevet noget om det på facebook. Og hun er em af dem der offentligøre ALT derinde.. Men ellers har hun faktisk ikke rigtig snakket om det..

hun fortalte at faren var ham hun så er kærester med nu, men jeg  har aldrig mødt ham.

Og når jeg f.eks foreslår at vi kan lave middag sammen alle 4 og sådan rigtig hygge, så siger hun altid at han ikke kan, så hun kommer selv :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Jamen hvis din mand havde set hende hoppe glad rundt havde jeg da snakket med hende om nettop det... eller spørge om hun havde brug for at snakke om det at miste sit barn og virker hun ked af det når du snakker med hende om det, kan du jo så sige jamen så forstår du ikke at hun glad kan hoppe rundt nede i byen samme dag og være glad...

Og så et spørgsmål som jeg ikke forstår...

Sagde du ikke at samme dag hun havde fået det fjernet havde din mand mødt hende... er det normalt at kunne springe rundt samme dag... troede da lige kroppen skulle " falde på plads" ja jeg ved det ikke har heldigvis aldrig prøvet det...

Majbritt

jo netop samme dag.. Det er derfor jeg tvivler meget på hvad hun siger.. Jeg har heller aldrig prøvet det, men ville jo også mene at man lige skulle slappe lidt af og sådan ..

Anmeld

26. marts 2011

twinboys

Anonym skriver:

jo netop samme dag.. Det er derfor jeg tvivler meget på hvad hun siger.. Jeg har heller aldrig prøvet det, men ville jo også mene at man lige skulle slappe lidt af og sådan ..

Nemlig så jeg havde ikke troet på hende,,,

Anmeld

26. marts 2011

LR85

forstår ærligt overhoved ikke a den situation er så svær.

hvorfor er man veninde med en man ved har løget mange gange før?? og endnu værre, som bliver ved?? (og endda med graviditet og a miste et barn )

Det gad jeg godt nok ikke, det er da ikke en venskab eller en person jeg ville bruge tid på i mit liv.

Anmeld

26. marts 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

Altså hun ringede og fortalte mig at hun var gravid, men det har f.eks aldrig været skrevet noget om det på facebook. Og hun er em af dem der offentligøre ALT derinde.. Men ellers har hun faktisk ikke rigtig snakket om det..

hun fortalte at faren var ham hun så er kærester med nu, men jeg  har aldrig mødt ham.

Og når jeg f.eks foreslår at vi kan lave middag sammen alle 4 og sådan rigtig hygge, så siger hun altid at han ikke kan, så hun kommer selv :s

Uha når du siger sådan, kan jeg ikke lade være med at undre.

Jeg tænker bare når nu at hun er en person der oplyser alt på facebook, og når der lige pludselig sker noget så stort at hun ikke siger et kvæk om det.

Hvis jeg stod i din situation ville jeg tro tro hun har opdigtet det hele, fordi hun ikke kunne tåle at du nu er gravid.

Men for at være på den sikre side ville jeg skrive ALT det ned hun siger forbi hun jo nok ikke til sidst kan holde styr på løgnene.

Og så bare begynde at tage afstand til hende.

Anmeld

26. marts 2011

Kildebakken

Hun lyder lidt småskør:-) Men hun må jo have nogle gode sider, der får dig til at blive ved med at være veninde med hende. Måske fortæller hun i første omgang at hun er gravid, for at I skal være fælles om noget? Og så må hun trække i land nu.

Nogle løgne er harmløse, men det lader ikke til at hun kan skelne!  At lyve omkring at dødt barn til en gravid, ville nok gå over min grænse. Jeg havde i hvert fald meget brug for at være sammen med mennesker med empatien i orden, da jeg var gravid. 

KH

Kildebakken

Anmeld

26. marts 2011

TbCp

Sådan en person kender jeg også....

Nogle af de historier hun er kommet med er så slemme at det umuligt kan være sandt... og hvis alle hendes historier er sande så burde hun skrive en roman om sit liv!

Jeg har besluttet mig for at hun ikke kan være en tæt veninde, men kun en bekendt og så ser jeg hende ellers som et sjovt indslag i mit liv.

Anmeld

26. marts 2011

twinny

Det lyder som om hun lyver.. Man hopper ikk rundt samme dag, som man får en abort...

Anmeld

26. marts 2011

chael

Anonym skriver:

Hej de damer..

Jeg har den her veninde som jeg har taget i at lyve ufattelig mange gange..

Da jeg så i efteråret fat ud af at jeg var gravid, gik der ikke længe før hun også var det.. Vi har så ikke set hinanden mens jeg har været gravid.. Men så igår da vi sidder og snakker over mobilen om vi ikke skulle tage at mødes idag til noget frokost, så siger hun lige pludselig "nåå ja forresten, jeg har fået barnet fjernet idag, hans hjerte kunne ikke klarer mere!"

Så er det jeg sidder og tænker om det virkelig er sandt at hun har været gravid. Hun ville være omkring 4mrd henne..

Det skal lige siges det ikke er første gang hun lyver om en graviditet..

Min kæreste ringer så hjem et par timer efter, fordi han lige har mødt hende inde i byen og der er hun helt vildt glad, og hopper og springer rundt..

Kan simpelthen ikke finde ud af om jeg skal tro på det.. Hva ville i have gjort ?

Man siger ikke "bare"; Nå ja, jeg har lige fået fjernet barnet!! Så fejlser man altså noget!

Så ville man nok være trist og ked af det og ikke bare slynge det ud som en tilføjelse!

Nej, det ville jeg absolut ikke tro på, hun lyder som en lyst løgner og sådan en ville jeg ikke kunne overskue at have i mit liv:/

*Camila

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.