Skal jeg tro på det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

806 visninger
18 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Anonym trådstarter

Hej de damer..

Jeg har den her veninde som jeg har taget i at lyve ufattelig mange gange..

Da jeg så i efteråret fat ud af at jeg var gravid, gik der ikke længe før hun også var det.. Vi har så ikke set hinanden mens jeg har været gravid.. Men så igår da vi sidder og snakker over mobilen om vi ikke skulle tage at mødes idag til noget frokost, så siger hun lige pludselig "nåå ja forresten, jeg har fået barnet fjernet idag, hans hjerte kunne ikke klarer mere!"

Så er det jeg sidder og tænker om det virkelig er sandt at hun har været gravid. Hun ville være omkring 4mrd henne..

Det skal lige siges det ikke er første gang hun lyver om en graviditet..

Min kæreste ringer så hjem et par timer efter, fordi han lige har mødt hende inde i byen og der er hun helt vildt glad, og hopper og springer rundt..

Kan simpelthen ikke finde ud af om jeg skal tro på det.. Hva ville i have gjort ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

twinboys

Anonym skriver:

Hej de damer..

Da jeg så i efteråret fat ud af at jeg var gravid, gik der ikke længe før hun også var det.. Vi har så ikke set hinanden mens jeg har været gravid.. Men så igår da vi sidder og snakker over mobilen om vi ikke skulle tage at mødes idag til noget frokost, så siger hun lige pludselig "nåå ja forresten, jeg har fået barnet fjernet idag, hans hjerte kunne ikke klarer mere!"

Så er det jeg sidder og tænker om det virkelig er sandt at hun har været gravid. Hun ville være omkring 4mrd henne..

Min kæreste ringer så hjem et par timer efter, fordi han lige har mødt hende inde i byen og der er hun helt vildt glad, og hopper og springer rundt..

Kan simpelthen ikke finde ud af om jeg skal tro på det.. Hva ville i have gjort ?

Uuuh den er svær... men kan man være veninde med en der lyver sådan... ?Jeg ville ikke stole på hende og hun havde klart ikke været min veninde....

Majbritt

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Uuuh den er svær... men kan man være veninde med en der lyver sådan... ?Jeg ville ikke stole på hende og hun havde klart ikke været min veninde....

Majbritt

Veninde var måske også et forkert ord at bruge eftersom jeg ikke har set hende i over et halvt år.. MEn synes virkelig også den er svær.

Anmeld

26. marts 2011

twinboys

Anonym skriver:

Veninde var måske også et forkert ord at bruge eftersom jeg ikke har set hende i over et halvt år.. MEn synes virkelig også den er svær.

Jeg ville enten tage fat i hende og sige at du nu flere gange har taget hende i at lyve og at du ikke har brug for uærlige veninder og eller ja så ville jeg lade det venskab glide ud i sandet...

Anmeld

26. marts 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

Jeg ville enten tage fat i hende og sige at du nu flere gange har taget hende i at lyve og at du ikke har brug for uærlige veninder og eller ja så ville jeg lade det venskab glide ud i sandet...

Men ville det ikke også være lidt synd at gøre det nu, hvis det er sandt at hun lige har fået fjernet hendes bar.. Tænker at hun jo så må være ked af det og have brug for støtte :s

Anmeld

26. marts 2011

FamilienSørensen

Anonym skriver:

Hej de damer..

Den er godt nok svær.

Har hun da aldrig snakket om graviditeten men hun "havde" barnet?

Og fortalte hun hvem faren var?

Det er svært at bedømme om sådan noget passer, nogle mennesker er i stand til at gøre hvad som helst for at få opmærksomhed!

Anmeld

26. marts 2011

Pige2009

Anonym skriver:

Hej de damer..

Jeg kunne ikke have en veninde, jeg ikke kunne stole på. Længere er den ikke

Anmeld

26. marts 2011

komodo

jeg læser lige med, har en veninde der er akkurat lige sådan

Anmeld

26. marts 2011

SussieThyssen

Hun lyder da som om hun lider af mytomani.
Der er da ingen, der hopper rundt i byen og har fået fjernet et barn samme dag..og da slet ikke hvis man er 4 mdr henne...og så det vrøvl med at "hans hjerte..."

Hvis jeg var dig, så ville jeg lade det glide ud, det "venskab", for det er da ikke en der er værd at samle på, selvom det da er synd for hende.
hvis du derimod vil beholde hende som ven...så må du vist helelre få taget en snak med hende om hendes løgne, og konfrontere hende med dem.

Kærligst
Sussie

Anmeld

26. marts 2011

twinboys

Anonym skriver:

Men ville det ikke også være lidt synd at gøre det nu, hvis det er sandt at hun lige har fået fjernet hendes bar.. Tænker at hun jo så må være ked af det og have brug for støtte :s

Jamen hvis din mand havde set hende hoppe glad rundt havde jeg da snakket med hende om nettop det... eller spørge om hun havde brug for at snakke om det at miste sit barn og virker hun ked af det når du snakker med hende om det, kan du jo så sige jamen så forstår du ikke at hun glad kan hoppe rundt nede i byen samme dag og være glad...

Og så et spørgsmål som jeg ikke forstår...

Sagde du ikke at samme dag hun havde fået det fjernet havde din mand mødt hende... er det normalt at kunne springe rundt samme dag... troede da lige kroppen skulle " falde på plads" ja jeg ved det ikke har heldigvis aldrig prøvet det...

Majbritt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.