Til PiaR og Eva!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2008

lonemus

Anja Nørreslet skriver:

Nej, helt ærligt......det er da med til at gøre debatten et endnu mere hyggeligt sted at være...........du kan da bare læse forbi deres indlæg så!!!

Ja det kunne jeg men det gider jeg ikke. Jeg syntes at det er irriterende at skulle scrolle forbi det hele tiden. At andre ikke er enige kan jeg sådan set være ligeglad med, vi er alle ikke ens og fordi JEG syntes det er irriterende er det ikke sikkert at du syntes det samme. Jeg ytrer bare min mening.

Jeg ytrer også bare min mening

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2008

Stumpen

Anja Nørreslet skriver:

Nej, helt ærligt......det er da med til at gøre debatten et endnu mere hyggeligt sted at være...........du kan da bare læse forbi deres indlæg så!!!

Ja det kunne jeg men det gider jeg ikke. Jeg syntes at det er irriterende at skulle scrolle forbi det hele tiden. At andre ikke er enige kan jeg sådan set være ligeglad med, vi er alle ikke ens og fordi JEG syntes det er irriterende er det ikke sikkert at du syntes det samme. Jeg ytrer bare min mening.

Og det skal du have lov til!.. Men indlægsoprettere skal jo være klar på at få andres syn på sagen..

Jeg personligt havde nok valgt at skrive privat til Eva og Pia i stedet for at starte en debat op herinde, som kan ende helt derude, hvor det hyggelige går af det...
Anja..

Anmeld

17. oktober 2008

lonemus

Stumpen skriver:

Anja Nørreslet skriver:

Og det skal du have lov til!.. Men indlægsoprettere skal jo være klar på at få andres syn på sagen..

Jeg personligt havde nok valgt at skrive privat til Eva og Pia i stedet for at starte en debat op herinde, som kan ende helt derude, hvor det hyggelige går af det...
Anja..

Lige nøjagtig, det her til debatindlæg og hvis man har noget at sige personligt til andre herinde, og ikke ønsker respons, jamen så må man jo skrive direkte til dem der er involverede - og ikke starte en debat!

Anmeld

17. oktober 2008

Honningblomst

Anja, kunne den her besked ikke være sendt privat, hverken Pia eller jeg synes det er rart at være til debat på denne her måde.

Anmeld

17. oktober 2008

Lullaby

så kunne du jo også skrive direkte til pia og eva, i stedet for at gøre det som du hader DE gør - at involvere os alle!!

Fuldsændig ret. Det kunne jeg have gjort. Havde faktisk ikke tænkt over det. Men anyhow jeg synes stadig det er irriterende og at mange er uenig med mig, so be it

Anmeld

17. oktober 2008

Pia.

Eva skriver:

Anja, kunne den her besked ikke være sendt privat, hverken Pia eller jeg synes det er rart at være til debat på denne her måde.

Tak Eva, ja jeg er da også ked af denne debat og har slet ikke set det som et problem selv...

Knus til alle jer søde Piger...

Anmeld

17. oktober 2008

Lullaby

Du har fuldstædnig ret. Jeg beklager, at jeg ikke lige tænkte mig om. Jeg blev bare irriteret og så smuttede min hjerne lige fra mig.

Anmeld

17. oktober 2008

lonemus

PiaR skriver:

Eva skriver:

Tak Eva, ja jeg er da også ked af denne debat og har slet ikke set det som et problem selv...

Hej Pia!

Det er fordi der ikke er noget problem i det.....mange af os syntes kun det er hyggeligt, I er med til at gøre siden her mere hyggelig og rar...så fortsæt endelig med det

Håber I får en god dag på søndag 60.png

Lone

Anmeld

17. oktober 2008

lonemus

Anja Nørreslet skriver:

så kunne du jo også skrive direkte til pia og eva, i stedet for at gøre det som du hader DE gør - at involvere os alle!!

Fuldsændig ret. Det kunne jeg have gjort. Havde faktisk ikke tænkt over det. Men anyhow jeg synes stadig det er irriterende og at mange er uenig med mig, so be it

Helt okay du syntes det er irriterende og vi måske er mange der uenig med dig, men ja...sådan er det

Anmeld

17. oktober 2008

Pia.

lonemus skriver:

PiaR skriver:

Eva skriver:

Hej Pia!

Det er fordi der ikke er noget problem i det.....mange af os syntes kun det er hyggeligt, I er med til at gøre siden her mere hyggelig og rar...så fortsæt endelig med det

Håber I får en god dag på søndag 60.png

Lone

Tak Lone

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.