Til PiaR og Eva!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.522 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. oktober 2008

Lullaby

Er I ikke søde at holde jeres personlig korrespondance til et minimum? Det er super at I er så gode venner men jeg må indrømme, at jeg bliver irriteret over, at hver gang der er et emne ender det ud med, at I to snakker om andre personlige ting? Blandt andet her med selen under spisesituationerne kommer der et indlæg. Eva svarer og så kører I to så sololøb resten af debatten igennem om hvem der er syge, ligger under dynen osv...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2008

Heidi.

Anja Nørreslet skriver:

Er I ikke søde at holde jeres personlig korrespondance til et minimum? Det er super at I er så gode venner men jeg må indrømme, at jeg bliver irriteret over, at hver gang der er et emne ender det ud med, at I to snakker om andre personlige ting? Blandt andet her med selen under spisesituationerne kommer der et indlæg. Eva svarer og så kører I to så sololøb resten af debatten igennem om hvem der er syge, ligger under dynen osv...

Ej undskyld jeg blander mig.. Men det er godt nok et underligt indlæg.. Jeg forstår ikke at det kan irretere nogle..

Anmeld

17. oktober 2008

fam.4xc

Kan du ik bare springe let og elegant over det

Sorry jeg svarede jeg hedder jo hverken Pia eller Eva...

Anmeld

17. oktober 2008

lonemus

Nej, helt ærligt......det er da med til at gøre debatten et endnu mere hyggeligt sted at være...........du kan da bare læse forbi deres indlæg så!!!

Syntes altså ikke det hele skal være så stift........løsn lidt op og tag en god griner med!

EVA OG PIA: Jeg syntes I laver nogle hyggelige indlæg..syntes også det er med til at lære hinanden bedre at kende, jeg blander mig jo som regel, hvor jeg syntes jeg kan!!!! - håber I syntes det er okay??

Lone - som måske syntes det er at gå lidt i små sko....!!

Anmeld

17. oktober 2008

Lullaby

Jo det kunne jeg da godt men nu er det sådan, at jeg ikke gider scrolle hele tiden for at komme forbi deres korrespondance. Jeg syntes lige så godt de kan sende mails til hinanden eller snakke via msn.
Jeg forstår ikke at det kan irretere nogle..

Næe, men der er vi så bare forskellige

Anmeld

17. oktober 2008

Lullaby

Det har du så enhver ret til at syntes. Nu når vi snakker om små sko så var dette indlæg ikke rettet til dig..

Anmeld

17. oktober 2008

Lullaby

Nej, helt ærligt......det er da med til at gøre debatten et endnu mere hyggeligt sted at være...........du kan da bare læse forbi deres indlæg så!!!

Ja det kunne jeg men det gider jeg ikke. Jeg syntes at det er irriterende at skulle scrolle forbi det hele tiden. At andre ikke er enige kan jeg sådan set være ligeglad med, vi er alle ikke ens og fordi JEG syntes det er irriterende er det ikke sikkert at du syntes det samme. Jeg ytrer bare min mening.

Anmeld

17. oktober 2008

Stumpen

For min skyld ingen alarm.. Vil nok også sige at det gør siden mere "hjemmelig" med intren snak og hygge...
Anja..

Anmeld

17. oktober 2008

lonemus

Anja Nørreslet skriver:

Det har du så enhver ret til at syntes. Nu når vi snakker om små sko så var dette indlæg ikke rettet til dig..

Helt okay, men så kunne du jo også skrive direkte til pia og eva, i stedet for at gøre det som du hader DE gør - at involvere os alle!!

Et så mærkeligt indlæg, fortjener altså en kommentar med.
Ja du må undskylde, men det mener jeg altså!!

Anmeld

17. oktober 2008

SØS

Profilbillede for SØS
Venter spændt...
Ej altså, så har man da vidst ikke særlig meget at gå op i, hvis det kan hidse en op... Cheer up!

Mvh. Line, - som nyder Eva og Pias indlæg.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.