Jeres mænd og taveringer af børns navne/cpr.numre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Fam. Rehder-Klok skriver:

Jeg har lavet denne her skitse til min kæreste...Lavede den før vores datter blev født, så datoen og håndaftrykket skal lige ændres   Men det bliver hen af den stil, bare en del pænere

Wauw, hvor er den fin

Har du selv tegnet den??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

qp

smillaluna skriver:

Synes du den er grim da?

Det er jo smag og behag hvad man er til, ikke.... ? Men jeg synes godt nok den er amatøragtig lavet, stregerne er skæve og jamen det ligner en førsøgs-tattovering. Det smukke i den er jo selvfølgelig hensigten - men rent kunstnerisk synes jeg det må være noget af det mest elendige arbejde med længe har set.

Anmeld

27. marts 2011

Tina&Martin skriver:

Neeeej hvor kær en tatovering !!!!!

Jaah, jeg synes også den er super fin!!

Stine og Lisa.

Anmeld

27. marts 2011

qp skriver:

Det er jo smag og behag hvad man er til, ikke.... ? Men jeg synes godt nok den er amatøragtig lavet, stregerne er skæve og jamen det ligner en førsøgs-tattovering. Det smukke i den er jo selvfølgelig hensigten - men rent kunstnerisk synes jeg det må være noget af det mest elendige arbejde med længe har set.

Hehe... Jeg tænkte det, du sagde det!!

Jeg synes faktisk det er tit man ser nogle tusser herinde, især dem med skrift, som ligner noget rigtigt amatør-arbejde! Det er sq ærgeligt at der sidder så mange amatører derude, og laver noget sjusk!!! Det er alligevel ik lige noget man lige vasker af igen!

Stine og Lisa.

Anmeld

27. marts 2011

qp

Tilmeldt skriver:

Hehe... Jeg tænkte det, du sagde det!!

Jeg synes faktisk det er tit man ser nogle tusser herinde, især dem med skrift, som ligner noget rigtigt amatør-arbejde! Det er sq ærgeligt at der sidder så mange amatører derude, og laver noget sjusk!!! Det er alligevel ik lige noget man lige vasker af igen!

Stine og Lisa.

Jeg ved ikke rigtig om man tit ser elendige tattoveringer herinde? - Jeg synes da de fleste af dem jeg har set har været fine - det er jo smag og behag hvilken stil man er til... Jeg har selv et pr stk som nogle sikkert ikke ville synes om, men de er ihvertfald ikke grimt tegnede

Men liiiiiiiiiige den der synes jeg virkelig er noget så elendig lavet, - jeg ville aldrig gå til en tattovør medmindre jeg havde set hans arbejde først men den tattovering synes jeg altså ligner noget en 8 årig kunne haft tegnet....  Og det er sgu synd hvis manden ikke selv kan se det!

Anmeld

27. marts 2011

qp skriver:

Jeg ved ikke rigtig om man tit ser elendige tattoveringer herinde? - Jeg synes da de fleste af dem jeg har set har været fine - det er jo smag og behag hvilken stil man er til... Jeg har selv et pr stk som nogle sikkert ikke ville synes om, men de er ihvertfald ikke grimt tegnede

Men liiiiiiiiiige den der synes jeg virkelig er noget så elendig lavet, - jeg ville aldrig gå til en tattovør medmindre jeg havde set hans arbejde først men den tattovering synes jeg altså ligner noget en 8 årig kunne haft tegnet....  Og det er sgu synd hvis manden ikke selv kan se det!

Det var nu heller ik stilen jeg mente, der er jeg fuldstændigt enig med dig i at det er smag og behag! Det er selve arbejdet, der er udført, hvor man kan se det er en 'rystende' hånd der har været igang.. Altså, skæve streger osv..

Stine og Lisa.

Anmeld

27. marts 2011

Maja88

smillaluna skriver:

Du får lige et billede af hver af Jespers. De er begge placeret på hans bryst.

hvor er han sød Mia...

Anmeld

27. marts 2011

Faith

qp skriver:

Håber godt nok du lige fik lukket noget damp ud der... Du må ha haft en rigtig dårlig dag. Håber den er blevet bedre af at have sendt sådan en sviner afsted

Tak for det!

Anmeld

28. marts 2011

qp

smillaluna skriver:

Håber godt nok du lige fik lukket noget damp ud der... Du må ha haft en rigtig dårlig dag. Håber den er blevet bedre af at have sendt sådan en sviner afsted

Tak for det!

Jeg har slet ikke haft nogen dårlig dag, hverken i dag, i går eller i forgårs - jeg siger bare min ærlige mening om den tegning. Det er jo ikke dig/ din mand det handler om men om tattovøren.... Og ja jeg synes sgu det er synd, at den ikke er blevet flot - men den kan jo sagtens laves om/ rettes op, det er der jo ikke så meget i.

Anmeld

28. marts 2011

lauras*mor*

Både min mand og jeg har fået tatoveret lauras hånd aftryk... Han har den på sine ribben, mens jeg har den på siden af benet..

Ideen er så at hvis der kommer en dreng næste gang skal datoen være med blå.. Vi ville ikke ha navnet på da Laura også har et mellemnavn som nemt kunne ske at blive det navn hun bruger senere hen... Jeg har selv skiftet navn for nogle år siden, og jeg ville ikke selv risikere at ha et "forkert" navn til at stå.. Og nej, hvis hun vælger at skifte navnvil hun ikke for altid hedde Laura for mig.. Men det er en længere forklaring vi er ude i der..

Her kan i i hvertfald se min mands tatovering.. Den er helt ny på billedet.. Nu er den helt skygge agtig så det ligner at hun lige har sat aftrykket med noget maling.. :-) Det er super fedt synes jeg..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.