Jeres mænd og taveringer af børns navne/cpr.numre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

K.Rehder

Jeg har lavet denne her skitse til min kæreste...Lavede den før vores datter blev født, så datoen og håndaftrykket skal lige ændres   Men det bliver hen af den stil, bare en del pænere

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

qp

smillaluna skriver:

Du får lige et billede af hver af Jespers. De er begge placeret på hans bryst.

Sig mig... hvem søren har lavet det værk?? - Den øverste af dem med alle navnene på???

Anmeld

26. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor skriver:

Hej tøser!

Min mand skal tatoveres her d. 30 april.

Han vil gerne have Mathilde og Frederikkes navne tatoveret, samt evt. deres cpr. numre, men er i tvivl om hvordan det skal se ud og hvor på kroppen det skal være.

Er der nogle af jeres mænd der har tatoveringer af jeres børns navne/cpr.numre?

I så fald - må jeg se billeder?

Kh Corinna

Jeg synes det virker så 'gravsten's agtigt'  med navn og   fødselsdato! I ved jo godt hvornår de er født og hvad de hedder!!

Jeg er meget mere til at man får lavet noget der  på den ene eller den anden måde får noget der symboliserer dem!

Min kæreste har fået lavet Lisa's håndaftryk, da hun var 3mdr.! Han mangler bare at få skrevet 3mdr. på, med meget småt skrift!

Stine og Lisa.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. marts 2011

Faith

qp skriver:

Sig mig... hvem søren har lavet det værk?? - Den øverste af dem med alle navnene på???

Den er lavet i USA. Ligner den noget du har set før?

Anmeld

26. marts 2011

signe.

smillaluna skriver:

Føler bestemt heller ikke der bliver snaget... Det er klart der kommer nogle spørgsmål.

okay det var godt at hører du ikke følte det

Anmeld

26. marts 2011

qp

smillaluna skriver:

Den er lavet i USA. Ligner den noget du har set før?

Nej jeg har ikke set noget lignende før hehe

Anmeld

26. marts 2011

Faith

qp skriver:

Nej jeg har ikke set noget lignende før hehe

Synes du den er grim da?

Anmeld

26. marts 2011

2babygirls

Tilmeldt skriver:

Jeg synes det virker så 'gravsten's agtigt'  med navn og   fødselsdato! I ved jo godt hvornår de er født og hvad de hedder!!

Jeg er meget mere til at man får lavet noget der  på den ene eller den anden måde får noget der symboliserer dem!

Min kæreste har fået lavet Lisa's håndaftryk, da hun var 3mdr.! Han mangler bare at få skrevet 3mdr. på, med meget småt skrift!

Stine og Lisa.

Neeeej hvor kær en tatovering !!!!!

Anmeld

26. marts 2011

2babygirls

Fam. Rehder-Klok skriver:

Jeg har lavet denne her skitse til min kæreste...Lavede den før vores datter blev født, så datoen og håndaftrykket skal lige ændres   Men det bliver hen af den stil, bare en del pænere

Hold da k*ft hvor er du genial med papir og blyant !!!

Anmeld

26. marts 2011

Mathilde & Frederikkesmor

Tilmeldt skriver:

Stine og Lisa.

Det har du ret i, men for at stille det på spidsen - så ved både du og din mand jo også godt hvordan jeres datters hånd ser ud - om ikke andet, så har I vel taget en hulans masse billeder?!

For mig personligt er det overhovedet ikke "gravsteds-agtigt" at have tatoveret navn og fødselsdato.

Den tatovering din mand har på armen, ved jeg med sikkerhed at min mand under ingen omstændigheder vil bryde sig om, så sådan bliver han ihvert fald ikke tattoveret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.