Nogle med en kæreste (ven/far) der går op i Jagt/fiskeri?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. marts 2011

linselouise skriver:

Herhjemme går vi op i fiskeri , dog mest min mand hvad med at leje en hytte for en weekend i Sverige evt. Som ligger ved en sø ? Det ville min mand ihvertfald elske

ÅÅhhh, det ville sq være det hyggeligste i verden!!

Måske skulle man overveje det..

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. marts 2011

Polkaprik

Hvad med en lækker kniv/dolk? Den kan bruges både til jagt og fiskeri og du kan få den graveret

Anmeld

27. marts 2011

L.J.L

Tilmeldt skriver:

ÅÅhhh, det ville sq være det hyggeligste i verden!!

Måske skulle man overveje det..

Stine og Lisa.

Anmeld

27. marts 2011

Polkaprik skriver:

Hvad med en lækker kniv/dolk? Den kan bruges både til jagt og fiskeri og du kan få den graveret

Ej, det var sq en sød idé!! Den tror ejg da Lisa skal gi ham i gave, og så få graveret noget fra hende af!

Stine og Lisa.

Anmeld

27. marts 2011

Dinna88

Tilmeldt skriver:

Sagen er den at min kæreste snart har fødselsdag, og for en gang skyld er jeg TOTALT lost med hvad jeg skal købe!! Jeg plejer ellers at ha et es i ærmet, men i år er jeg helt tabt, så jeg må ha lidt hjælp fra jer, piger!

Han går op i jagt og fiskeri, og han har alle mulige ting og dimser(som jeg ik lige har sat mig ind i hvad er)

Hvad kan man bare ik leve uden, når man har disse   interesser!?

Jeg vil jo gerne gi ham årets gave, selvfølgelig, så det behøver nødvendigvis ik være jagt/fiskeri-ting, hvis du har en helt fantastisk idé til noget andet!?!  

Stine og Lisa.

Jeg har ikke læst de andre svar!
Men hvad med sådan en alt-i-en kniv? Det er ligesom de der små kvive, hvor der er skruetrækker mm, men der er en bestemt en til fiskeri. Jeg kender kun til dem, fordi jeg fandt en i fjeldene i Norge, som jeg gav til min svoger. Vi fandt så ud af at det faktisk er en rigtig dyr og effektiv en, og nu er han rigtig glad for den!  

Anmeld

27. marts 2011

Dinna88 skriver:

Jeg har ikke læst de andre svar!
Men hvad med sådan en alt-i-en kniv? Det er ligesom de der små kvive, hvor der er skruetrækker mm, men der er en bestemt en til fiskeri. Jeg kender kun til dem, fordi jeg fandt en i fjeldene i Norge, som jeg gav til min svoger. Vi fandt så ud af at det faktisk er en rigtig dyr og effektiv en, og nu er han rigtig glad for den!  

Hehe... Det var da en af de bedre 'ting-finder ting'!

Der er én anden der har forslået en kniv, men sådan en multi-fidus var måske endnu smartere!! Han har tit snakket om at han liige skulle et eller andet med båden osv, så der kunne det jo sådan set være meget smart med sådan en multi fætter!!  Og så få indgraveret noget i den!

Stine og Lisa.

Anmeld

27. marts 2011

Dinna88

Tilmeldt skriver:

Hehe... Det var da en af de bedre 'ting-finder ting'!

Der er én anden der har forslået en kniv, men sådan en multi-fidus var måske endnu smartere!! Han har tit snakket om at han liige skulle et eller andet med båden osv, så der kunne det jo sådan set være meget smart med sådan en multi fætter!!  Og så få indgraveret noget i den!

Stine og Lisa.

Jaaa, der var jeg ret heldig!
En kniv er jo også super, men som du siger, ja, så er sådan en alt-i-en ting super smart - min svoger har den altid med når han fisker!
Og super sød idé at gravere noget i den - brugbar og personlig!  

Anmeld

27. marts 2011

mor_sabina

Herhjemme var det en patronholder til skæftet på geværet der var et hit i år..

Anmeld

27. marts 2011

JJH

En stanley termokande. det kan man bare ikke undvære i naturen, eller en lommelærke med graveret billede af jeres datter.

Anmeld

27. marts 2011

anmaj

min far fisker... og for ikke så mange år siden fik han en ny selvoppustelig overlevelsesvest... den er super let og fylder intet... den han fik var af mærket Viking som er et kvalitetsmærke.

ellers har min søster og jeg også haft givet ham forede gummistøvler...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.