Nogle med en kæreste (ven/far) der går op i Jagt/fiskeri?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.552 visninger
21 svar
0 synes godt om
26. marts 2011

Sagen er den at min kæreste snart har fødselsdag, og for en gang skyld er jeg TOTALT lost med hvad jeg skal købe!! Jeg plejer ellers at ha et es i ærmet, men i år er jeg helt tabt, så jeg må ha lidt hjælp fra jer, piger!

Han går op i jagt og fiskeri, og han har alle mulige ting og dimser(som jeg ik lige har sat mig ind i hvad er)

Hvad kan man bare ik leve uden, når man har disse   interesser!?

Jeg vil jo gerne gi ham årets gave, selvfølgelig, så det behøver nødvendigvis ik være jagt/fiskeri-ting, hvis du har en helt fantastisk idé til noget andet!?!   

Stine og Lisa.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Fru Nielsen

Blyviol herinde.... Hendes kæreste gør, så spørg hende!

Anmeld

26. marts 2011

Guldet

Tilmeldt skriver:

Sagen er den at min kæreste snart har fødselsdag, og for en gang skyld er jeg TOTALT lost med hvad jeg skal købe!! Jeg plejer ellers at ha et es i ærmet, men i år er jeg helt tabt, så jeg må ha lidt hjælp fra jer, piger!

Han går op i jagt og fiskeri, og han har alle mulige ting og dimser(som jeg ik lige har sat mig ind i hvad er)

Hvad kan man bare ik leve uden, når man har disse   interesser!?

Jeg vil jo gerne gi ham årets gave, selvfølgelig, så det behøver nødvendigvis ik være jagt/fiskeri-ting, hvis du har en helt fantastisk idé til noget andet!?!  

Stine og Lisa.

Hvad jagt går han på?

Anmeld

26. marts 2011

Mi

Sidste år købte vi en vildtgalge til min far. Sådan en man har hængede i bæltet og så hænger vildtet deri. Ellers plejer det at være gavekort, for har ikke forstand på det. Han har forresten også fået sådan nogle høreværn hvor man stadig kan høre folk tale, blot lukker den ved høje lyde. Men det var fordi han skød på skydebane sammen med min mand.

Anmeld

26. marts 2011

LAURAS MOR skriver:

Hvad jagt går han på?

Både havjagt og i skoven!

Stine og Lisa.

Anmeld

26. marts 2011

MarianneSonne skriver:

Sidste år købte vi en vildtgalge til min far. Sådan en man har hængede i bæltet og så hænger vildtet deri. Ellers plejer det at være gavekort, for har ikke forstand på det. Han har forresten også fået sådan nogle høreværn hvor man stadig kan høre folk tale, blot lukker den ved høje lyde. Men det var fordi han skød på skydebane sammen med min mand.

Nå ja, de der hørerværn har ejg egentligt godt hørt om! Hvad gav I for dem?

Stine og Lisa.

Anmeld

26. marts 2011

L.J.L

Herhjemme går vi op i fiskeri , dog mest min mand hvad med at leje en hytte for en weekend i Sverige evt. Som ligger ved en sø ? Det ville min mand ihvertfald elske

Anmeld

26. marts 2011

Mi

Tilmeldt skriver:

Nå ja, de der hørerværn har ejg egentligt godt hørt om! Hvad gav I for dem?

Stine og Lisa.

Det kan jeg ikke huske præcist, men tror det var ca 3-400kr

Anmeld

26. marts 2011

Bom

Hva med en ny kikkert??

Min far er også jæger, og i år har han ønsket sig en ny kikkert til hans riffel..
Det kan jo også være en ganske almindelig kikkert du køber til ham.. Jeg fik selv en i gave for nogle år siden, og den står i mit stue vindue, for så kan jeg hurtigt se rådyrerne nede på marken..

Men ellers, nyt jagt tøj, varme strømper, gavekort til og få kogt og ophængt gevirer, ja mulighederne er mange..

Anmeld

27. marts 2011

<3 Mor-Til-Matilde <3 skriver:

Hva med en ny kikkert??

Min far er også jæger, og i år har han ønsket sig en ny kikkert til hans riffel..
Det kan jo også være en ganske almindelig kikkert du køber til ham.. Jeg fik selv en i gave for nogle år siden, og den står i mit stue vindue, for så kan jeg hurtigt se rådyrerne nede på marken..

Men ellers, nyt jagt tøj, varme strømper, gavekort til og få kogt og ophængt gevirer, ja mulighederne er mange..

Nå, ja.. Den med gevir var sq en god idé!!

Jeg tror faktisk også godt han kunne tænke sig en kikkert til, men den han har er en til næsten 10.000,- så ejg kan nok ik liiige helt matche den!!

Jeg tror hans familie giver alt det 'sædvanlige' med strømper, gavkort osv!

Stine og Lisa.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.