Prøver at blive gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

Anitta Kristiansen

Regitze&Anders skriver:

forstår jeg da godt, har du haft drømt om barnet endnu? fordi der er mange kvinder der drømmer om at deres barn kan være en pige feks. og så viser det sig til at de har haft ret, det skete hvertfald for min mor, både da hun fødte min storesøster, mig og min lillesøster.. (:

ja men den var ikke til at finde ud af. først en drøm havde førdt kan jeg ikke huske kun smerte og vågner uden mave og tænker fuck mit barn hvor er det og render rundt og finder den i en kasse på en ammestue hvor der står pige uden på men i sømandstøj :O forbinder man jo drenge med og lignede en dreng. anden gang drømte jeg at jeg ammede med kan ikke huske kønnet der. og har prøvet det med kinisisk kaldender hvor de siger de passer meget godt. men efter hvornår jeg er sat til er det december vil sige pige men normalt bliver barnet jo udfanget 2 uger efter man starter de 40 ugers udregning og det er januar og der er det en dreng så ja så ved ikke længere hvad jeg skal gætte. blev lidt langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

Anitta Kristiansen

Anitta Kristiansen skriver:

ja men den var ikke til at finde ud af. først en drøm havde førdt kan jeg ikke huske kun smerte og vågner uden mave og tænker fuck mit barn hvor er det og render rundt og finder den i en kasse på en ammestue hvor der står pige uden på men i sømandstøj :O forbinder man jo drenge med og lignede en dreng. anden gang drømte jeg at jeg ammede med kan ikke huske kønnet der. og har prøvet det med kinisisk kaldender hvor de siger de passer meget godt. men efter hvornår jeg er sat til er det december vil sige pige men normalt bliver barnet jo udfanget 2 uger efter man starter de 40 ugers udregning og det er januar og der er det en dreng så ja så ved ikke længere hvad jeg skal gætte. blev lidt langt

nogen kan jo fornemme det inden de bliver gravide. kender en der altid havde drømt hun fik en pige og ja nu venter hun dig en

Anmeld

26. marts 2011

Regitze&Anders

Anitta Kristiansen skriver:

hehe, ja så det da forståligt nok at du ikke ved hvad du skal gætte på smiler..

har du tænkt over nogle navne (:

Anmeld

26. marts 2011

Anitta Kristiansen

Regitze&Anders skriver:

hehe, ja så det da forståligt nok at du ikke ved hvad du skal gætte på smiler..

har du tænkt over nogle navne (:

har du en fornemmelse af hvad det skulle blive første gang? ja har tænkt på navne men er svært for tæker meget over at min mor skal have en del af det(da hun ikke lever længere)

Anmeld

26. marts 2011

Regitze&Anders

er jeg ked af at høre /: men er en smuk tanke med at hun skal ha del af det har også selv tænkt lidt på nogle navne og kunne godt tænke mig hvis jeg fik en dreng at min søn fik min fars navn til mellem navn, fordi han desværre er død.. altså på et tidspunkt troede vi at jeg var gravid, vi så barnevogne og små børn overalt! og drømte selv en nat at jeg skulle have en pige.. men desværre var den negativ..

Anmeld

31. marts 2011

Mette/Smith

Hej Regitze

Jeg vil blot sige det samme, som første svar...

Lad være med at tænke på det, jeg gjorde det samme...

Vi kæmpede i 2 år og havde faktisk givet op og skulle på klinik og testes....

2 måneder inden vi skulle til undersøgelser, viste mine tester positiv..

Så glem alt om baby og lev en normal hverdag

Så skal der nok ske noget

HELD & LYKKE

Anmeld

1. april 2011

Regitze&Anders

Mette/Smith skriver:

Hej Regitze

Jeg vil blot sige det samme, som første svar...

Lad være med at tænke på det, jeg gjorde det samme...

Vi kæmpede i 2 år og havde faktisk givet op og skulle på klinik og testes....

2 måneder inden vi skulle til undersøgelser, viste mine tester positiv..

Så glem alt om baby og lev en normal hverdag

Så skal der nok ske noget

HELD & LYKKE

Hej og tak for dit svar det må vi jo så prøve (:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.