Prøver at blive gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.201 visninger
26 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Regitze&Anders

Hej allesammen (:

Min kæreste og jeg har besluttet os for, at vi vil have et barn sammen. Ville bare høre om nogle af jer havde nogle gode råd/ideer til hvordan vi kan hjælpe en graviditet på vej. Vi har tit haft ubeskyttet sex, men der er aldrig sket noget. 

Hilsen Regitze og Anders (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Tillykke hvis man kan sige det, det er jo en stor ting! Jamen som du siger sex

og at lægge tankerne om baby lide i baggrunden og prøve at lade værd med at huske på det hele tiden, teste ikke alt for tit (tester selv tit, flere gange om ugen, DET GAVNER IKKE) jo mere man tænker jo mere stresser det kroppen og udskyder en mulig graviditet

spis folin syre, gør ikke at man hurtigere får gevinst men det er godt for baby, og tit opdager man først graviditeten mindst 4 uger henne, så har baby fået folin syre i nogle uger i hvert fald Og så fortsæt lidt i graviditeten med at spise det også. Hvis ikke du gør det inden graviditet så kan man gøre det 3 mdr i graviditetens start vist nok.

Hvis du/I er overvægtig kan det være meget svært at blive gravid, så en kostomlægning, evt mindre slik og sodavand, chips, chokoladebaren på arbejde eller i bilen skrottet, ja bare sådan så man bliver lidt sundere og taber sig, det er godt for at blive gravid.

Mht sædkvaliteten, advocado er godt , og mener os blomkål er, men prøv at google det, er i hvert fald 100 på advocado : ) Men der er os andre ting som er godt

- Mandens kugler har ikke for godt af stramme bukser og underbukser, varm pc i skridtet, varme bade, benene over kors i mange timer f.eks på arbejde, det kan ødelægge de små sædceler.

sex skal ikke være hverken for tit eller for sjældent. sædceller kan overleve i kvinden 3-4 dage så sex i et omfang af hver 2-3 dag er fint, for tit gør dem fløve og for sjældent gør dem os sløve, ikke at sige man IKKE kan blive gravid, for selvf kan man det, men det er bedst på den måde med hver 2-3 dag

Og så er der den gode måde med at finde ÆL, aner ikke hvornår jeg selv har :p Men den kan findes ved at bruge ÆL test som købes på nettet, man kan os sexe ca ved 12-14 dagen mener jeg det er i cyklussen hvor flertallet af kvinder har ÆL JEG har så ikke æl der og det er der mage som ikke har, så der er ÆL test gode, de er dyre at bruge, da du nok skal teste hver dag i en cyklus for at finde den eller måske en hulv cklus, hvis man er heldig at ÆL ligger midt i cyklusen : )

Tja, det var da nogle af de ting jeg ved og kender til, måske du os selv kender dem alle, men så fik jeg da skrevet lidt ;P

Skriv hvis der er noget. Og håber virkelig for jer at i får hurtig gevinst !   

Anmeld

26. marts 2011

Regitze&Anders

Tusind tak for dine gode råd der var hvertfald et par vi ikke lige kendte til (: 

Anmeld

26. marts 2011

metski83

Velkommen til

Min kæreste og jeg prøver også på at få en dejlig lille baby

Anmeld

26. marts 2011

Pige2009

Jeg vil blot ønsker dig rigtig hjertelig velkommen på siden, som jeg håber, du bliver rigtig glad for. Held og lykke med Projekt Baby

Anmeld

26. marts 2011

Regitze&Anders

Tak for din søde velkomst (metski83).

Lyder dejligt for jer, vi glæder os virkelig også meget! 

hvor længe har i prøvet?<3

Anmeld

26. marts 2011

Regitze&Anders

Baagøe skriver:

Jeg vil blot ønsker dig rigtig hjertelig velkommen på siden, som jeg håber, du bliver rigtig glad for. Held og lykke med Projekt Baby

mange tak  

Anmeld

26. marts 2011

Anitta Kristiansen

velkommen til.

jamen det med der ikke er sket noget var det samme her så troede enlig ikke jeg kunne få børn. da jeg stoppede med at tænke over det vupit var der liv. det viser sig så at jeg faktisk har afvist hver gang jeg havde æggeløsning. sagde kæresten så først bagefter at han vidste. 

så mit råd hyg jer hver dag 

håber du falder godt til her på siden og pas på med afhængigheden tror de fleste af os er det  hvertfald mig.  og håber den lille spir snart viser sig i maven 

Anmeld

26. marts 2011

Regitze&Anders

Anitta Kristiansen skriver:

velkommen til.

jamen det med der ikke er sket noget var det samme her så troede enlig ikke jeg kunne få børn. da jeg stoppede med at tænke over det vupit var der liv. det viser sig så at jeg faktisk har afvist hver gang jeg havde æggeløsning. sagde kæresten så først bagefter at han vidste. 

så mit råd hyg jer hver dag 

håber du falder godt til her på siden og pas på med afhængigheden tror de fleste af os er det  hvertfald mig.  og håber den lille spir snart viser sig i maven 

Hej Anitta.<3

Tusind tak for den dejlige velkomst og dine gode råd(:

Anmeld

26. marts 2011

morethanperfect

Velkommen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.