X-factor :d

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

DLM

Baagøe skriver:

Men så oplever du noget andet

Helt sikkert men det er ikke Take That det er jo min lille pige drøm at se dem ^^

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

L.J.L

KaMa skriver:

Ej, hvor var jeg også misundelig på Sara. Synes simpelthen at Robbie er indbegrebet af møghamrende fræk mand.

..og så fik jeg i øvrigt sendt en ANL til 1212'eren. Hun er altså den med mest talent og xfactor..

Jajajaja han måtte gerne lige komme her forbi og hilse på en dag , hvis det ikke lige var fordi man var gift han er røv f...... Lækker!! Og så synger annelouise rørende smukt!

Anmeld

25. marts 2011

DLM

linselouise skriver:

Jajajaja han måtte gerne lige komme her forbi og hilse på en dag , hvis det ikke lige var fordi man var gift han er røv f...... Lækker!! Og så synger annelouise rørende smukt!

Hvis han kom og bankede på døren ville det være en af de der once in a life time det må jeg gerne øjeblikke

Anmeld

25. marts 2011

otlitrom

Baagøe skriver:

Klasse Får vi snart et mavebillede igen?

Jeg lagde billede ud i mandags, så tænker jeg lægger ud igen mandag eller tirsdag måske?

Min veninde ringede til MIX-telefonen, de havde oprettet kriselinje til de knuste TT-fans.. Arhmen, hvilke ungdomsminder at have

Anmeld

25. marts 2011

Pige2009

DLM skriver:

Helt sikkert men det er ikke Take That det er jo min lille pige drøm at se dem ^^

SÅ dyrt er det da heller ikke

Anmeld

25. marts 2011

DLM

EJ det er da vildt så godt Anne Louise synger den sang ELSKER den

Anmeld

25. marts 2011

DLM

Baagøe skriver:

SÅ dyrt er det da heller ikke

1015 og så skal jeg til KBH og tilbage igen.

Anmeld

25. marts 2011

Pige2009

kitty skriver:

Jeg lagde billede ud i mandags, så tænker jeg lægger ud igen mandag eller tirsdag måske?

Min veninde ringede til MIX-telefonen, de havde oprettet kriselinje til de knuste TT-fans.. Arhmen, hvilke ungdomsminder at have

Det har jeg slet ikke set.

LOL til kriselinien!

Anmeld

25. marts 2011

L.J.L

DLM skriver:

Hvis han kom og bankede på døren ville det være en af de der once in a life time det må jeg gerne øjeblikke

Haha nå ja der må være veto ret eller noget

Anmeld

25. marts 2011

wamse

DLM skriver:

EJ det er da vildt så godt Anne Louise synger den sang ELSKER den

Vildt fed sang, har ikke hørt den før, men er helt vild med den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.