Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
CamillaRH skriver: SÅ HELDIGE DE ER - SPECIELT SARAH SOM STOD LIGE OP AF HAM.. MMMHH. - hold da op jeg synes hun var dårlig..
SÅ HELDIGE DE ER - SPECIELT SARAH SOM STOD LIGE OP AF HAM.. MMMHH.
- hold da op jeg synes hun var dårlig..
ja lige der gad jeg godt være i hendes sko hehe
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
JAAA vildt
Albertesmor skriver:Robbie Sara
Sarah var ikke god, men hold da op hvor er den sang Annelouise synger god til hende...
wamse skriver: synes godt nok det var pænt ringe Sarah´s optræden
synes godt nok det var pænt ringe Sarah´s optræden
yeps det er det ringeste hun har sunget indtil vidre
DLM skriver: Ej jeg er bare slet ikke misundelig på at de står der sammen med Take That that band tror det bliver rigtig underholdende i aften, gad så godt være der i aften, men må nøjes med mit tv i det mørke nordjylland
Ej jeg er bare slet ikke misundelig på at de står der sammen med Take That that band
tror det bliver rigtig underholdende i aften, gad så godt være der i aften, men må nøjes med mit tv i det mørke nordjylland
er totalt misundelig...
det er nok enhver take that fans drøm...
Albertesmor skriver: For satan Louise er god
For satan Louise er god
yeps den sad lige i skabet
mamax3 skriver: er totalt misundelig... det er nok enhver take that fans drøm...
AHA dreaming dreaming sigh
Baagøe skriver: Sidder lige og mindes Robbie koncerten i Parken for år tilbage. Skal også til Take That til sommer
Sidder lige og mindes Robbie koncerten i Parken for år tilbage. Skal også til Take That til sommer
Uha misundelse er en grim ting, men MEGET misundelig er jeg
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128