Ekstra barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Isabeau

Macaab skriver:

Hun kan ske at være for lang til barnevognen. Min ældste startede i bhv som 2,5 årig og der var han stoppet med lur.

Den mellemste kom ind og sove i den alder. Han var for bred og lang til vognen...

Så er spændt på nr. 3

Hun er ca. 80 cm. nu og barnevognen er 92 cm. - syns´ det kniber lidt allerede nu, men hun sover jo godt nok stadig med meget tøj og dyne. Der blir nok mere plads når jeg skifter dynen ud med et tæppe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Isabeau

JulieE skriver:

Ja, det kunne måske være en god idé. Jeg kender ikke reglerne for DPerne, men i VS må de ikke ligge i kybberne efter pga selen de bruger (sådan er det ihverfald i den VS mine gik i) så det gave sig selv, at de rykkede ind og sove i weekenden

Har lagt mærke til at min dagplejer har et par ekstra madrasser inde på legeværelset, men det er vel også op til barnet.

Hun har bla. en burmeser (stavemåde?), som aldrig har sovet i barnevogn - han har jo været vant til og hænge på sin mors ryg. De kom først til DK for 1½ år siden.

Anmeld

25. marts 2011

Miss T

Isabeau skriver:

Hej!

Jeg har termin d. 3. dec., og på det tidspunkt er min ældste datter 2 år og 3 mdr. Men bruger hun stadig barnevogn på det tidspunkt? Sover Jeres børn på den alder middagslur?

Det er mere for at finde ud af om jeg skal ha´ fat i en ekstra barnevogn?

Diana

Hej med dig

Her har storesøster ikke brugt barnevogn i en alder af to år. Hun sover i sin seng eller på en madras i vuggestuen ikke barnevogn. Vi har købt en brio søskendevogn, og der kan de begge ligge og sove, samt sidde og kigge. Der er 18 måneder imellem mine.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.