Ekstra barnevogn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

834 visninger
12 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Isabeau

Hej!

Jeg har termin d. 3. dec., og på det tidspunkt er min ældste datter 2 år og 3 mdr. Men bruger hun stadig barnevogn på det tidspunkt? Sover Jeres børn på den alder middagslur?

Det er mere for at finde ud af om jeg skal ha´ fat i en ekstra barnevogn?

Diana

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

MaliksMor

Isabeau skriver:

Hej!

Jeg har termin d. 3. dec., og på det tidspunkt er min ældste datter 2 år og 3 mdr. Men bruger hun stadig barnevogn på det tidspunkt? Sover Jeres børn på den alder middagslur?

Diana

De fleste børn, sover middags lur indtil de starter i Børnehave og andre også når de går i børnehave Min søn er kun 11 mdr, så jeg er ikke helt sikker.

Men, var i pratik i en vuggestue/børnehave og der sov de fleste middagslur..

Anmeld

25. marts 2011

Bellinda89

Isabeau skriver:

Hej!

Diana

Min datter er godt nok kun 14 mdr!

Men min nevø sov middags lure i barnevogen indtil han var 3 et halvt

Anmeld

25. marts 2011

Corn

Hej!

Diana

Hun kan ske at være for lang til barnevognen. Min ældste startede i bhv som 2,5 årig og der var han stoppet med lur.

Den mellemste kom ind og sove i den alder. Han var for bred og lang til vognen...

Så er spændt på nr. 3

Anmeld

25. marts 2011

Pige2009

Isabeau skriver:

Hej!

Diana

Jeg ville klart købe en ekstra sovevogn billigt, for jeg kender ingen børn på 2 år og 3 mdr., der ikke sover middagslur mere

Anmeld

25. marts 2011

Janni85

Mine drenge sov middagslur til de var lige omkring 3 ½ år. Så hvis du har mulighed for at få en ekstra barnevogn, så ville jeg gøre det  Især hvis din datter er glad for at sove i barnevogn

Anmeld

25. marts 2011

JulieE

Børn er jo meget forskellige hvad angår søvnbehov begge mine er begyndt at trappe ud af luren ved 2-2½ år. Dvs kun sove hveranden dag... og Var holdt helt op med luren inden de startede i børnehave som 3 årige

I vuggestuen rykker de ind og sove når de er 2 år, så begge mine har også sovet inde fra det tidpunkt, så selvom min den ældste var 2 år og 8 mdtr da han blev storebror, har vi ikke haft behov for en ekstra barnevogn

Anmeld

25. marts 2011

Isabeau

JulieE skriver:

Børn er jo meget forskellige hvad angår søvnbehov begge mine er begyndt at trappe ud af luren ved 2-2½ år. Dvs kun sove hveranden dag... og Var holdt helt op med luren inden de startede i børnehave som 3 årige

I vuggestuen rykker de ind og sove når de er 2 år, så begge mine har også sovet inde fra det tidpunkt, så selvom min den ældste var 2 år og 8 mdtr da han blev storebror, har vi ikke haft behov for en ekstra barnevogn

Det kunne være, jeg skulle høre min dagplejer, hvad hun plejer og gøre med ungerne over 2 år.

Anmeld

25. marts 2011

Isabeau

Janni85 skriver:

Mine drenge sov middagslur til de var lige omkring 3 ½ år. Så hvis du har mulighed for at få en ekstra barnevogn, så ville jeg gøre det  Især hvis din datter er glad for at sove i barnevogn

Hun er netop glad for at sove ude fra middag og et par timer frem. Tror jeg for en sikkerheds skyld anskaffer mig en ekstra - bare en billig en

Anmeld

25. marts 2011

JulieE

Isabeau skriver:

Det kunne være, jeg skulle høre min dagplejer, hvad hun plejer og gøre med ungerne over 2 år.

Ja, det kunne måske være en god idé. Jeg kender ikke reglerne for DPerne, men i VS må de ikke ligge i kybberne efter pga selen de bruger (sådan er det ihverfald i den VS mine gik i) så det gave sig selv, at de rykkede ind og sove i weekenden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.