Er så meget i tvivl...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Det lyder måske meget rigtigt... Føler mere han kunne være en "bedste kammerat" end egentlig andet...

Der er ikke det der der skal være så...lidenskaben og lysten til bare at kysse og røre konstant...men jeg kender det godt, og måske også fordi man bare gerne vil at det skal være samtidig med at man nyder at blive begæret...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

samantha1986

Jeg har det lidt sådan at hvis du tvivler lidt, så er han ikke den rigtige. Jeg har en veninde der er gift med en fyr og de har en barn sammen, han har en kæmpe gæld som hele hans løn går til og hun betaler alt det andet, hun er så træt af der ikke er råd til noget som helst. og hun ønsker nogen gange at hun ikke havde ham. Jeg kunne aldrig have lyst til at være i sådan et forhold.

Nok kommer det ikke an på penge osv, men i skulle gerne have de samme fremtidsdrømme med hensyn til børn osv. men det er du ikke er helt sikker, gør også at jeg tænker du ikke skal gøre det. du skal i hvert fald først være afklaret med at han har den gæld, og at det betyder der ikke vil være meget i overskud når den er betalt.

Anmeld

25. marts 2011

Pige2009

Mileva skriver:

Det er vel ikke vigtigere end du gør det? Hvis i har det super godt sammen og han bare lige er hvad du har ledt efter personlighedsmæssigt, synes jeg da du skal prøve an.. Selvfølgelig skal du ikke lade dig trække ind i hans gæld, for det er jo hans.. Delebørn, tja, de er jo en del af pakken hvis du vælger ham

Men du er nødt til at gøre op med dig selv om det er nok for dig han 'kun' matcher dig som person og ikke rigtig følger med på de andre punkter.. Men hvad nu hvis han er 'manden' for dig? Og er det virkelig så flovt at være sammen med en der er mindre og ældre end dig?

Herhjemme er N da en del lavere end mig og en del ældre, men kærligheden er der og det er det vigtigste. For os ihvertfald.. Han har 3 børn fra tidligere, men jeg var ikke villig til at gå glip af, måske, manden i mit liv, bare fordi han har en fortid

Alle har jo en fortid, og det må man jo ta' med hvis man vil ha' en fremtid med dem

Håber du finder en løsning for dig selv hurtigt, også så han ikke bliver kørt rundt i ring

Det kunne være mig der havde skrevet dit indlæg. Jeg er helt enig

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

samantha1986 skriver:

Jeg har det lidt sådan at hvis du tvivler lidt, så er han ikke den rigtige. Jeg har en veninde der er gift med en fyr og de har en barn sammen, han har en kæmpe gæld som hele hans løn går til og hun betaler alt det andet, hun er så træt af der ikke er råd til noget som helst. og hun ønsker nogen gange at hun ikke havde ham. Jeg kunne aldrig have lyst til at være i sådan et forhold.

Nok kommer det ikke an på penge osv, men i skulle gerne have de samme fremtidsdrømme med hensyn til børn osv. men det er du ikke er helt sikker, gør også at jeg tænker du ikke skal gøre det. du skal i hvert fald først være afklaret med at han har den gæld, og at det betyder der ikke vil være meget i overskud når den er betalt.

Netop... Jeg ved godt man ikke kan planlægge sit liv, men har da et ønske om at blive husejer med min "mand" en dag. Som tingene ser ud nu, bliver det næsten langdistance de næste 6 år, mit studie er her, og han bliver nød til at flytte til byen hvor han arbejder for at spare penge... Så tror nok ikke det er holdbart i længden... Må hellere tage en snak med ham om mine tanker

Anmeld

25. marts 2011

samantha1986

Anonym skriver:

Netop... Jeg ved godt man ikke kan planlægge sit liv, men har da et ønske om at blive husejer med min "mand" en dag. Som tingene ser ud nu, bliver det næsten langdistance de næste 6 år, mit studie er her, og han bliver nød til at flytte til byen hvor han arbejder for at spare penge... Så tror nok ikke det er holdbart i længden... Må hellere tage en snak med ham om mine tanker

En god ting er i hvert fald at snakke om hvad man hver især har af drømme og ønsker. Det er ikke særlig fedt at skulle tilsidesætte sine ønsker fordi den ene ikke har råd til det. Og så er det en god ide at han får at vide hvor du står.

Ønsker dig al mulig held og lykke :-)

Anmeld

25. marts 2011

tinasmor

**PRINESSERNES STOLTE MOR** skriver:

Nej jeg ville nook ikke kunne se bort fra det, nu han nærmest er blevet "stemplet". Nu er vi jo alle forskellige, men ud fra hvad du forklarer så nej fra mig.

Jeg ville nok have det på samme måde.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.