Det er vel ikke vigtigere end du gør det? Hvis i har det super godt sammen og han bare lige er hvad du har ledt efter personlighedsmæssigt, synes jeg da du skal prøve an.. Selvfølgelig skal du ikke lade dig trække ind i hans gæld, for det er jo hans.. Delebørn, tja, de er jo en del af pakken hvis du vælger ham
Men du er nødt til at gøre op med dig selv om det er nok for dig han 'kun' matcher dig som person og ikke rigtig følger med på de andre punkter.. Men hvad nu hvis han er 'manden' for dig? Og er det virkelig så flovt at være sammen med en der er mindre og ældre end dig?
Herhjemme er N da en del lavere end mig og en del ældre, men kærligheden er der og det er det vigtigste. For os ihvertfald.. Han har 3 børn fra tidligere, men jeg var ikke villig til at gå glip af, måske, manden i mit liv, bare fordi han har en fortid
Alle har jo en fortid, og det må man jo ta' med hvis man vil ha' en fremtid med dem 
Håber du finder en løsning for dig selv hurtigt, også så han ikke bliver kørt rundt i ring

Anmeld