Er så meget i tvivl...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.075 visninger
15 svar
0 synes godt om
25. marts 2011

Anonym trådstarter

Puh synes det svært.. Har mødt en rigtig sød fyr, eller kærestede lidt rundt med ham i sommeres og er nu startet lidt igen.. Han er på ingen måder min type udseendes mæssigt, han er laver end mig og asiat. Han er 9 år ældre, har børn og er ved at sælge hus, så han kommer til at sidde rigtig hårdt i det de næste (i hvert fald) 10 år... Vi passer super super godt sammen personlighedsmæssigt, men ved bare ikke om det er nok for mig... Jeg er ikke i tvivl om jeg gider ham når han er her, men så snart at han ude at døren nager det mig rigtig meget... Jeg er ikke en golddigger, men tanken om et forhold med en med kæmpe gæld, som muligvis ikke vil have flere børn og som jeg nok ville være lidt "flov" over at gå på gaden med, jeg er ikke overfladisk, men han er på alle måder modsætning til hvad jeg normalt tænder på...

Jeg ved ikke om jeg tør fortsætte, for han er virkelig vild med mig, men synes et eller andet sted ikke det virker fair overfor ham...

Hvor vigtigt er gæld, delebørn og udseendet i virkeligheden for et forhold? kunne du se bort fra det udelukkende fordi i har det fantastisk sammen personlighedsmæssigt...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

B&J

hvis jeg kunne mærke det bare skulle være mig og ham hvorfor så ikke det andet får man da styr på med gæld og dele børn jamen dejligt med børn....

Anmeld

25. marts 2011

Worldwide

Det er vel ikke vigtigere end du gør det? Hvis i har det super godt sammen og han bare lige er hvad du har ledt efter personlighedsmæssigt, synes jeg da du skal prøve an.. Selvfølgelig skal du ikke lade dig trække ind i hans gæld, for det er jo hans.. Delebørn, tja, de er jo en del af pakken hvis du vælger ham

Men du er nødt til at gøre op med dig selv om det er nok for dig han 'kun' matcher dig som person og ikke rigtig følger med på de andre punkter.. Men hvad nu hvis han er 'manden' for dig? Og er det virkelig så flovt at være sammen med en der er mindre og ældre end dig?

Herhjemme er N da en del lavere end mig og en del ældre, men kærligheden er der og det er det vigtigste. For os ihvertfald.. Han har 3 børn fra tidligere, men jeg var ikke villig til at gå glip af, måske, manden i mit liv, bare fordi han har en fortid

Alle har jo en fortid, og det må man jo ta' med hvis man vil ha' en fremtid med dem

Håber du finder en løsning for dig selv hurtigt, også så han ikke bliver kørt rundt i ring

Anmeld

25. marts 2011

Dansker i England

Når man kommer over teenage årene, har alle folk bagage med, og delebørn og gæld ville jeeg kunne leve med. Nu er det ikke for at lyde overfladisk men personligt skal jeg tænde på både personlighed og udseende for at ville være sammen med en mand. Når du siger, du er "flov" over ham så har det jo alligevel ikke været mere end at du godt har kunnet være sammen med ham. Husk også at personligheden ikke ændrer sig meget med årene, men det gør udseendet.

Anmeld

25. marts 2011

^^ Mor til 2 + januar baby på vej^^

Nej jeg ville nook ikke kunne se bort fra det, nu han nærmest er blevet "stemplet". Nu er vi jo alle forskellige, men ud fra hvad du forklarer så nej fra mig.

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Synes det er vildt svært... Det er ikke som sådan et problem han har børn, men tror bare han har "nok" børn, og jeg vil meget gerne have flere. Synes umiddelbart bare der er meget der vejer imod, og er itvivl om det er noget der ligesom forsvinder med tiden... Tænker lidt , hvis jeg ikke ved om jeg vil det nu, ændre man mon så mening...

Anmeld

25. marts 2011

Aves.

Anonym skriver:

Puh synes det svært.. Har mødt en rigtig sød fyr, eller kærestede lidt rundt med ham i sommeres og er nu startet lidt igen.. Han er på ingen måder min type udseendes mæssigt, han er laver end mig og asiat. Han er 9 år ældre, har børn og er ved at sælge hus, så han kommer til at sidde rigtig hårdt i det de næste (i hvert fald) 10 år... Vi passer super super godt sammen personlighedsmæssigt, men ved bare ikke om det er nok for mig... Jeg er ikke i tvivl om jeg gider ham når han er her, men så snart at han ude at døren nager det mig rigtig meget... Jeg er ikke en golddigger, men tanken om et forhold med en med kæmpe gæld, som muligvis ikke vil have flere børn og som jeg nok ville være lidt "flov" over at gå på gaden med, jeg er ikke overfladisk, men han er på alle måder modsætning til hvad jeg normalt tænder på...

Jeg ved ikke om jeg tør fortsætte, for han er virkelig vild med mig, men synes et eller andet sted ikke det virker fair overfor ham...

Hvor vigtigt er gæld, delebørn og udseendet i virkeligheden for et forhold? kunne du se bort fra det udelukkende fordi i har det fantastisk sammen personlighedsmæssigt...

Måske er du mere vild med at han er vild med dig...end du faktisk er vild med ham...det at han synes du er fantastisk...hvis du virkelig ville ham så tror jeg ikke du var i tvivl....

Anmeld

25. marts 2011

Worldwide

Anonym skriver:

Synes det er vildt svært... Det er ikke som sådan et problem han har børn, men tror bare han har "nok" børn, og jeg vil meget gerne have flere. Synes umiddelbart bare der er meget der vejer imod, og er itvivl om det er noget der ligesom forsvinder med tiden... Tænker lidt , hvis jeg ikke ved om jeg vil det nu, ændre man mon så mening...

Har du snakket med ham onkring flere børn? Det kan jo være han ønsker sig en masse guldklumper Nogen gange sker det jo man pludselig ser en person i et helt andet lys end hvad man er vant til - så måske, måske ikke Synes det lyder som om du burde tage en lang snak med ham, og finde ud af hvor i livet i begge står, såsom flere børn, drømme osv. Det kan jo være det er det der skal til for at du for øjene op for hvad du vil og ikke vil.

Han har måske også brug for klarhed over tingene nu (gætter på han har været gennem skilsmisse eller lign.) og at han gerne vil starte på ny.

Hans fortid kan du ikke ændre på, men fremtiden kan du

Anmeld

25. marts 2011

Lillefe

Eva. skriver:

Måske er du mere vild med at han er vild med dig...end du faktisk er vild med ham...det at han synes du er fantastisk...hvis du virkelig ville ham så tror jeg ikke du var i tvivl....

Anmeld

25. marts 2011

Anonym trådstarter

Eva. skriver:

Det lyder måske meget rigtigt... Føler mere han kunne være en "bedste kammerat" end egentlig andet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.