Jer, der har født flere gange....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. oktober 2008

Lullaby

Jeg har sagt værre da jeg ikke kunne få epidural med Yazmin da jeg udvidede mig for hurtigt. Det gjorde bare nas. Men hurtigere gik det. Dog ville jeg ikke have noget imod at have veer i mange timer hvis jeg bare kunne få en epidrual Guds gave til alle fødende kvinder

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. oktober 2008

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Ikke nemmere, men hurtigere.

Min anden fødsel gik rigtig stærkt, men da veerne kom lige oven i hinanden til sidst var det absolut ikke nemmere end første gang.
Men jeg har været heldig og haft 2 gode fødsler.

Rikke.

Anmeld

17. oktober 2008

ivfmarie

Hej Jeanette.
Min første fødsel var en "lyn"-sædefødsel og min anden fødsel var en normal "lyn"-fødsel, så det er lidt svært at sammenlgne.
Freja kom ud med 3 presseveer, Malte kom med 2 - så på den måde var min anden fødsel nemmere... Men jeg tror sgu at mine fødsler falder lidt uden for gennemsnittet .

Når folk siger at det er nemmere anden gang - mon så ikke også det er det psykiske i det? Her anden gang ved man jo hvad det går ud på - stort set da.

Knus fra Marie, der gerne tog et par fødsler mere, hvis bare jeg ku slippe for at være gravid

Anmeld

18. oktober 2008

H+S Skjolgborg.

jeg syntes kun det var press veerne der var meget nemmer og mindre ondt af føde 2 gang men fødte også hjemme i stort fødekar i min tidliger lejlighed
Det tog også kun 11 min ca 4 presvee 2 gang
og det tog 74 min, 1 gang ud over tiden fra start til slut var det meget forskeld i timerne.
den første var starte det 2 dage før med små veer on and off og var på sygehuse om aften den 22/1-01 2 cm åben men kom hjem og alt gik stille og rolig dagen efter den 23/1-01 men den 24/1-01 kl:6.57 vågne jeg med af jeg skulle mega tisse seng var lidt små våd hmm tænkte nå oki nok drop tisse lidt .Men da jeg rejste mig nået jeg ikke helt ud på wc.tisse vildt meget.trække derefter trussene op men nået kun lige at tag dem op over knæne så løb der bare vand ud af mig iii det tis tænkte jeg og tøre mig da jeg så skulle til af tag bukserne op sammen med trusserne den gang kom der lidt mere vand ud og det var varmt og klamt..Der gik det op for mig at det nok ikke var tis men fostervand gik ind til min kæreste som sov så godt da kl kun var lidt over 7 nu.
Jeg tænkte skal skal ikke vække ham så fik jeg kigge ned og min bukser og gulve var bare vådt og kæresten spring ud af senge med det samme tog tlf og ringede rundt til venner og familie glemt som nr 1 af ringede til sygehuse.men det fik vi så gjorte.
kl.8.40 fik jeg min første ve og kl:9
var vi på roskilde sygehuse kl:15.15 press veer og kl:16.29 var min søn født.

Anden gang var ja lidt rode bløde kl:4.30 og lidt vand af gang men første kl: 11.37 mini veer gik så i stå og sov lidt.men vågne kl:14.55 med mega veer og prees veer kl:21.55 min datter født kl:22.06 og moderkagen kl:22.18 min 2 jordmødre har skrev fødselsens starte fra kl:14.55 til 22.06 så tog godt
9 timer 31 min 1 gang af føde
og 6 timer og 6 min 2 gang
hvis man tage ud fra hva de har skeve på mine to vandrejounaler..

bleve lige græbe væk i af svar på dit indlæg så det blev lidt langttttttt...
håber det går super godt med af føde for dig søde...
Glæder mig til det blever min tur igen af bleve gravid og spændt på om det bare siger upsi og den er ude..
Knusssss
Knus fra henritte

Anmeld

18. oktober 2008

Miamaja

BAMBI skriver:

første gang fik rigtig nemt
min jordemor sagde at jeg var skabt at føde børn

det er jo bare som at smutte mandler

2 gang. gik vandet men ingen verer ...
jeg fik drop og det er sværer at styre syndes jeg

men fra verer rígtig gik i gang var det lige som første gang.
2 prasse verer så var hun ude

og jeg har ikke nogen af gangen haft ver mere end max 6 timer

hilsen Bambi

wow

Anmeld

18. oktober 2008

Tikki

Mange tak for jeres svar Ja, det er jo noget blandet, kan jeg godt se......men synes godt nok generelt, at I har haft nogle noget korte fødsler både 1. og 2. gang Så kan jeg godt se min første fødsel trak lidt i langdrag. Jeg er ikke skræmt og skal nok få den nye lille ud....meeen jeg tror lidt, jeg håber, det ikke tager de 17-18 timer med veer som sidst

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.