International vaffeldag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

26. marts 2011

Mira0911

twinboys skriver:

Ja hvem sidder og guffer pandekager i os nu??? ja det gør vi... blev da helt lækker sulten efter pandekager...

Ssshhhhh...... Er slet ikek misundelig..... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2011

twinboys

MoarJ skriver:

Ssshhhhh...... Er slet ikek misundelig..... 

Drengene får med sukker og jeg med ups... nutella og jordbær...

Ja vi startede lige med desserten...

Vil du se billede???

Majbritt

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

26. marts 2011

<3

MoarJ skriver:

Ja rigtig synd for ham... Han skulle bare have noget at spise og lege, så var han glad og tilfreds igen... 

Øv med de mens smerter.... Ipren er godt... 

Mine blødninger fortsætter stadig - ingen smerter, så er helt rolig... 

HEY - Fjern din bærbar fra lårene... 

Ja jeg har noget pamol men undgår helst hvis kan. faktisk så synes jeg varmen fra bærbaren hjælper på maven...

Men tak for tanken

Anmeld

26. marts 2011

Mira0911

Kirle skriver:

Ja jeg har noget pamol men undgår helst hvis kan. faktisk så synes jeg varmen fra bærbaren hjælper på maven...

Men tak for tanken

Jeg plejer faktisk at tage en flaske og fylde varmt vand i, sådan så flasken er til at holde, så bare rulle den på maven... Ih det hjælper ved mig... 

Anmeld

26. marts 2011

Mira0911

twinboys skriver:

Drengene får med sukker og jeg med ups... nutella og jordbær...

Ja vi startede lige med desserten...

Vil du se billede???

Majbritt

Det ser jo herre lækkert ud Søde.... 

Anmeld

26. marts 2011

<3

MoarJ skriver:

Jeg plejer faktisk at tage en flaske og fylde varmt vand i, sådan så flasken er til at holde, så bare rulle den på maven... Ih det hjælper ved mig... 

Ja det kan man også!

Men der bruger jeg Tjalfe... Eller Tjalfe bruger mig hæhæ Ved ikke hvad det er med den dreng - er der noget der gør ondt så er han der konstant... Meget mystisk...

Anmeld

26. marts 2011

Mira0911

Ja det kan man også!

Men der bruger jeg Tjalfe... Eller Tjalfe bruger mig hæhæ Ved ikke hvad det er med den dreng - er der noget der gør ondt så er han der konstant... Meget mystisk...

Han kan jo mærke og se det gør ondt på mor... Så vil han være der og hjælpe... 

Anmeld

26. marts 2011

<3

MoarJ skriver:

Han kan jo mærke og se det gør ondt på mor... Så vil han være der og hjælpe... 

Jaeh Det ville nok passe hvis det var lidt mindre albuer, knæ og spark

Ej har en sød dreng lige som han skal være. Med spark og albuer konsekvent på de steder der gør ondt Hellere det end en rigtig møgunge

Anmeld

26. marts 2011

Mira0911

Kirle skriver:

Jaeh Det ville nok passe hvis det var lidt mindre albuer, knæ og spark

Ej har en sød dreng lige som han skal være. Med spark og albuer konsekvent på de steder der gør ondt Hellere det end en rigtig møgunge

Jaa... Her til tider, er Julie virkelig strid overfor mig... Hun slet ikke høre på mig... 

Alt hvad jeg siger til hende er "lalalala"

Anmeld

26. marts 2011

<3

MoarJ skriver:

Jaa... Her til tider, er Julie virkelig strid overfor mig... Hun slet ikke høre på mig... 

Alt hvad jeg siger til hende er "lalalala"

Velkommen i landet af mødre med et barn og ikke en baby Nu er Tjalfe heldigvis ved at nå den alder hvor vi kan sige "Ej du dersen, hvis du vil have vi skal lytte til dig så må du også lytte til os" Så smutter den kun ind imellem (ca. 10 gange om dagen...) Forleden var han rigtig streng - der nåede jeg at blive sur for det var bare for meget, så gav op og gav ham time outs i stedet for, efter ca. 6 time outs på en time så var det ikke så sjovt mere (og giver et billede af hvor streng han var), til sidst så sagde at nu var det altså slut men alligevel KUNNE han ikke lade være med at komme med en kommentar til... I fællesskab fik vi dog reddet den og så var han sød resten af dagen... Det var en "Mor jeg synes du skal være sød nu" kommentar som er en fast vending på Tjalfsk når han bliver opdraget som vi fik vendt til "mor jeg synes du er sød", ved at jeg sagde at nu skulle han passe på med hvad han sagde hvis han ikke ville have en time out til...

Nå sikken en smøre Men åh jow ... De små er bare dæjlige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.