International vaffeldag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

<3

Baagøe skriver:

Begge byer har lige gode og rimelige hoteller, og forplejning er også lige dyrt What a dilemma!

Jaaeh, neeeaaj det er pakkeløsninger, begge 1500kr pr mand for fly og to nætter på hotel så det er mere vores problematik med at der skal være økologisk mad, helst hippie billigt, og mulighed for noget sjov for Tjalfe.

Paris: i Jardin de ..... et eller andet lige ved Seinen er der en lækker legeplads fra 1780 (altså ikke selve legetingene ), kanalrundfart, eiffeltårnet og et togmuseum som vi tror han vil synes om, luxenbourghaven og sluseture.

London: Vi kender ikke nogle legepladser på forhånd, men tilgengæld er der heste og frygtløse grå egern i Hyde park, National HIstory Museum med dinosaurus skeletter, dobbeltdækkerbus sightseeingtur, Camden Market, Tower of London som er en ægte borg!, London zoo og science museum.

Så vi tænker !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Jaaeh, neeeaaj det er pakkeløsninger, begge 1500kr pr mand for fly og to nætter på hotel så det er mere vores problematik med at der skal være økologisk mad, helst hippie billigt, og mulighed for noget sjov for Tjalfe.

Paris: i Jardin de ..... et eller andet lige ved Seinen er der en lækker legeplads fra 1780 (altså ikke selve legetingene ), kanalrundfart, eiffeltårnet og et togmuseum som vi tror han vil synes om, luxenbourghaven og sluseture.

London: Vi kender ikke nogle legepladser på forhånd, men tilgengæld er der heste og frygtløse grå egern i Hyde park, National HIstory Museum med dinosaurus skeletter, dobbeltdækkerbus sightseeingtur, Camden Market, Tower of London som er en ægte borg!, London zoo og science museum.

Så vi tænker !

Det bliver spændende at høre, hvad I beslutter jer for. Hvornår vil I afsted?

Anmeld

25. marts 2011

<3

Baagøe skriver:

Det bliver spændende at høre, hvad I beslutter jer for. Hvornår vil I afsted?

Så hurtigt som muligt! Det er jo "bare" en forlænget weekend!

Anmeld

25. marts 2011

Pige2009

Kirle skriver:

Så hurtigt som muligt! Det er jo "bare" en forlænget weekend!

Man skal så absolut ikke underkende "Bare" Synes det var skønt at være i Holland fra torsdag morgen til søndag eftermiddag

Anmeld

25. marts 2011

Steph_Laurits

Kirle skriver:

Ja det er nok et af verdens kedeligste jobs at vende pandekager. Tjalfe var lidt skuffet over at jeg ikke vendte dem i luften som jeg gør med hans legetøjspandekager *fnis*

Jeg har noget allergi som gør jeg kun kan spise økologisk og trefarvet findes bare ikke i øko-variant. Faktisk ret ærgeligt.

Hehe, jeg har set en smaaaart pande som fungerer præcis som et vaffeljern, så skal de slet ikke vendes

Ååh det er da super øv, men hellere undgå trælse episoder med allergi'en og så tage det man kan tåle

Anmeld

25. marts 2011

Mira0911

Kirle skriver:

Nogen her der laver vafler idag? Ja vi laver pandekager fordi vi ikke har et vaffeljern

Fis afsted og køb et... 

Anmeld

26. marts 2011

<3

StephanieJ skriver:

Hehe, jeg har set en smaaaart pande som fungerer præcis som et vaffeljern, så skal de slet ikke vendes

Ååh det er da super øv, men hellere undgå trælse episoder med allergi'en og så tage det man kan tåle

Nemlig! Hellere spise det jeg kan tåle og ikke skulle på skadestuen

Det der jern lyder smart! Har hørt fra flere nu de har sådan en! hmmm havde bare sat mig i hovedet at jeg ville have en der stod på bordet fordi de er testvinder, men de fylder jo så også en krig... Hmmm det skal der tænkes over

Nu er det jo mere præsent at kigge efter æbleskivepander!

Anmeld

26. marts 2011

<3

MoarJ skriver:

Fis afsted og køb et... 

jajaja mor! Ej nu er IWD jo ovre indtil næste år så nu kigger jeg efter en æbleskivepande

Anmeld

26. marts 2011

Mira0911

Kirle skriver:

jajaja mor! Ej nu er IWD jo ovre indtil næste år så nu kigger jeg efter en æbleskivepande

Godt min pige... 

IWD

Anmeld

26. marts 2011

<3

MoarJ skriver:

Godt min pige... 

IWD

JA elsker æbleskiver

Iwd = International waffel day

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.