Carina1977 skriver:
De kan fylde dem ud med plastfyldning, men der er jo desværre ingen garanti for at det holder, og at han ikke får problemer med tænderne senere hen. Derfor skal det jo også meldes til forsikringen.
Men øv 
Han skal til fødselsdag lige om lidt. Det er vist begrænset, hvad han spiser der. De ting han skal spise, skal skæres i bitte små stykker, og så må han tygge med kindtænderne. Han må overhovedet ikke bruge fortænderne....de skal have ro.
Åh, jeg håber det i det mindste ikke gør så ondt, indtil de 14 dage er gået 
Jeg har selv lidt erfaring med plastik på tænderne - da jeg var yngre knaldede jeg ansigtet ned i nogle brosten, så en stort stykke af min fortand faldt og - og det blev lavet SÅ dårligt! Jeg har sidet da fået det lavet tre gange, og bagpå mine tænder er "rander" hvor skidtet samler sig, fordi plastikken ikke er slebet nok. Hm, sidst plastikken røg af spiste jeg blot en lakrids - så ja, det plastisk jeg har fået sat på igennem årenee har været meget uholdbart, og jeg bider ALDRIG noget over med mine fortænder - så skal jeg i stedet for ligne sådan en grådig en, der skal have så meget som muligt ind i munden, fordi jeg bider over med kindtænderne. Nu går jeg så bare og frygter den dag det falder af igen, det kommer til at koste dyrt, når nu jeg selv skal betale.
Min bror, derimod, har haft sit plastik på i over 20 år, og det holder endnu.
Jeg håber I er lige så heldige som min bror
Anmeld