Som jeg skrev igår, var Mark så uheldig at styrte på et løbehjul igår, og slog derved sine tænder.
Jeg har lige været til tandlæge med ham idag, og det er desværre begge hans foreste fortænder i overmunden, han har skadet ved styrtet. Der er lidt smårevner i den ene tand, og så er der slået noget af begge tænder.
Pga hævelsen på Marks overlæbe og de smerter han jo har, valgte tandlægen at det først skulle laves, når hævelsen er faldet. Så vi har fået en tid om 14 dage, hvor han skal have det lavet.
De har dog sat noget midlertidigt på, sådan at tanden kan få lidt ro. Det skulle i hvert fald gøre, at han ikke har helt så ondt i tænderne som før.
Men han tog det med stiv arm. Jeg kunne se på ham at det gjorde meget ondt, men alligevel holdt han ud.
Vi fik noget klorhexidin med, som vi skal duppe fortænderne med. Man kan jo ikke rigtig børste hans tænder der pga. smerte, så det skulle i hvert fald gøre, at han har mindre risiko for tandkødsbetændelse.
Nu skal jeg bare have ringet til vores forsikringsselskab, for de her skader skal jo meldes. Jeg håber bare ikke han får problemer med de tænder senere hen. Det var ærgeligt, at han havde nået at få de blivende tænder....havde det dog bare stadig været mælketænderne.
Nå men det var lige en update herfra 
Anmeld