Vedr skuddag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. marts 2011

CamillaSoefelt

Stiner skriver:

Jeg bliver nødt til lige at være rigtig irriterende bedrevidende. Skuddag er nemlig IKKE d. 29. februar, men d. 24. februar de år der er skudår.(Den dag må kvinder forøvrigt fri til en mand! Det gjorde man jo ikke normalt førhen)

Forklaring: http://da.wikipedia.org/wiki/Skuddag

Ved jo godt, at det slet ikke var det, tråden faktisk handlede om, men kunne ikke lade være - undskyld.

Haha, det skal der også være plads til :-)! Men det hedder jo også skudår ik? Og ikke skuddag....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. marts 2011

CamillaSoefelt

Honnie's Wife:) skriver:

Nu er jeg skuffet over vores skudår Vi har jo altid troet at det var den 29 feb!

TS - jeg kender ingen der er født den 29, men 28, den 1, mig den 2, og min halvsøster den 3

Elure det da meget godt gået af de fødende kvinder, lige i rumpen af hinanden kom I. Så er der meget fødselsdags sjov

Anmeld

25. marts 2011

Darling<3

CamillaSoefelt skriver:

Elure det da meget godt gået af de fødende kvinder, lige i rumpen af hinanden kom I. Så er der meget fødselsdags sjov

Hehe, ja, der har været fart på

Anmeld

25. marts 2011

Isabella_mor

CamillaSoefelt skriver:

Sjovt der lige var en som tænkte på det. Jeg har de seneste dage ville oprette en tråd med skuddag.

For hvad nu hvis man blir født den 29/2-2012... Så går der jo lidt lang tid inden man har fødselsdag igen - i princippet altså.

Er der nogen herinde der har eller kender nogen der har fødselsdag den 29/2?

ja min svigerfar har fødselsdag den 29.2 og han bestemmer helt selv hvornår han har fødselsdag de tre år datoen ikke eksistere.. forrige år holdte han f.eks fødselsdag i august... det syntes han var smart. og det var det da også..

Anmeld

25. marts 2011

twinny

Min ven har d 29... Men holder det bare d. 28...

Anmeld

25. marts 2011

Corn

Stiner skriver:

Jeg bliver nødt til lige at være rigtig irriterende bedrevidende. Skuddag er nemlig IKKE d. 29. februar, men d. 24. februar de år der er skudår.(Den dag må kvinder forøvrigt fri til en mand! Det gjorde man jo ikke normalt førhen)

Forklaring: http://da.wikipedia.org/wiki/Skuddag

Ved jo godt, at det slet ikke var det, tråden faktisk handlede om, men kunne ikke lade være - undskyld.

Anmeld

25. marts 2011

Corn

CamillaSoefelt skriver:

Haha, det skal der også være plads til :-)! Men det hedder jo også skudår ik? Og ikke skuddag....

jo det hedder skuddag... Den 24. februar i et skudår, hedder skuddag

Anmeld

25. marts 2011

CamillaSoefelt

Macaab skriver:

jo det hedder skuddag... Den 24. februar i et skudår, hedder skuddag

Nå for den da:-). Hihi. Man blir jo klogere for hver dag.

Anmeld

25. marts 2011

CamillaSoefelt

Baby-støv skriver:

Min ven har d 29... Men holder det bare d. 28...

Anmeld

25. marts 2011

CamillaSoefelt

isabellamor skriver:

ja min svigerfar har fødselsdag den 29.2 og han bestemmer helt selv hvornår han har fødselsdag de tre år datoen ikke eksistere.. forrige år holdte han f.eks fødselsdag i august... det syntes han var smart. og det var det da også..

Haha hvor smart:-). Det da også meget federe vejr mæssigt:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.